Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett06-små-barn
Läst 669 ggr
[mia-38]
0

Helgerna?

Vad brukar ni hitta på att göra om helgerna med era barn?

Eftersom min son snart är 17 år…så vill han ju inte va med morsan mer än nödvändigt…hahahah…Kan inte förstå det…Skrattande Men förr när han var liten så brukade vi åka till djurparker..han fick umgås med sina små vänner…vi brukade gå på en och annan bio….m.m…

Men berätta vad ni gör som har småbarn än…alltid kul att höra.

Asa-N
0

Jag hade ju bara Malin varannan helg här hemma när hon var mindre och då gick vi till parker, vi gick till stranden när det var väder för det, bio var vi också på.

Numera blir det ibland i alla fall att vi som förra lördagen, packar matsäcken och drar iväg någonstans över dagen.

tira
0

vi är mest i skogen.packer en ryggsäck och tar med hunden sen så strövar  vi runt.mvh tira

MSCF
0

Lekparker, promenader med vagn och köper glass (sommaren), spelar fotboll och allmänt leker. På vintern tar vi pulkan. Sen hälsar vi på farmor eller farfar osv..

ryttarn
0

Denna tiden på året blir det ofta att lastbilen packas med hästar, utrustning och hästar o så drar man iväg på tävling eller utställning med ponnysarna. Är det inge tävling så blir det träning här hemma. Sällan att vi åker iväg på något.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

martdat
0

Min dotter vill hellst vara med sin kille/kompis elr vad de är nu. så jag är messt nån form av servicebiträde här om helgerna. Enda gångerna hon vill göra något med mig är om han får följa med. då åker vi till 4 h elr nått. tillåter vädret så blir det badstranden men då får hans mamma som är min vänninna följa med annars blir jag uttråkad, för barnen leker ju med varandra,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.