OT: Tatuerad
Men jisses!!!! Så fin den vart. Nu är jag avis på dig. Kan bara säga ett verkligt stort grattis till dig. Så läcker!!!!!!!!!!!!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

jättefin!grattis!!
Tack tack båda :o) Jag är verkligen nöjd och tackar min lyckliga stjärna för att jag valde att gå till Doc Forest som hållit på sedan 1971. Gammal är äldst och i detta fallet skickligast. Han hade ritat om tribal-strecken (de svarta över och under orkidéen) så det vart mer harmoni i bilden samt att han föreslog denna cerise-färg istället för den rosa som det var på originalet.

Otroligt snygg, vilken tuff mamma du är!!
Cool!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#4 Vet inte om jag är så tuff mamma precis *S* men detta bestämde jag mig för att göra för 25 år sedan!! Jag sa när jag fyllde 25 att när jag fyller 50 så ska jag tatuera mig så det är vad jag gjort nu :o))
#5 Tack :o)

Grattis, jättefin!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Wow!! Häftigt o supersnyggt.!!!
Jag har funderat sååååå länge på att tatuera mej…men det blir aldrig av.
Kram från Mia
#8 Tack :o)
Börja med att leta motiv, det är det man måste vara helt säker på, det sitter ju där för evigt sedan :O) Gå också till en duktig tatuerare, man ser halvdåliga tatueringar lite för ofta tycker jag :o/
Jag har sett denna live nu!!!! Kan säga den ÄR SNYGG!!!!!//Avis och feg medde
Sa ju till dig att det inte gjorde så förfärligt ont, bara fläckvis och det överlever man :o)
Fläckvis!! det räcker för mig 
Små fläckar :O))
Men små fläckar räcker!!
Jag kan gå med och hålla handen :o))
#15 MMMmmm Då kanske jag skulle kunna klämma dit något

jag tatuerade mig redan när jag var 18 har aldrig ångrat det. :) mvh tira
#17 vad tatuerade du då??
Nu är den läkt och så fin :o)

Jättefin :)

Gud så fin! Nu har du sommar året om :D
Asa_N är numera en vacker blomma!

Häftig LeTigre :o) o du har ju figuren för det. På mig skulle det mer likna en simring :o)))

#25 jag ska ha den hela livet, så småningom kanske det blir en "simring" av det hela ;)
Hahaha ja den lär ju sitta där hela livet, men jag har ju haft min "simring" sedan innan jag var så gammal som du är nu :o)