Barn eller inte
Om du ska lägga in dej på en singelsajt och söka ny partner..berättar du då att du har barn ?
Jag har stött på en del som säger sej inte ha barn när dom i själva verket har det.
Men om man ska söka nåt seriöst så tycker jag verkligen att man ska berätta. Varför undanhålla det????

Träffar jag någon spontant ute på krogen kanske jag inte säger att jag har barn det första jag gör, men innan kvällen är slut i alla fall, skulle jag mot all förmodan sätta ut en annons eller regga mig på en dejtingsajt skulle jag självklart skriva att jag har barn. Söker man något seriöst kan man inte utelämna en sån stor och enormt viktig del av sitt liv. Punkt.
Är jag på en sajt så skriver jag i min pres att jag har en dotter, skulle aldrig undanhålla det. Men skulle jag, mot förmodan, träffa någon på krogen så kanske det inte är det första man berättar, men om det skulle bli allvar av det hela så skulle jag berätta. Dottern är ju största delen av mitt liv.

Med det sagt så tjatar man förstås i all oändlighet om barnen, man vill ju att fokus ska ligga på en själv och den man träffar!
Jag tycker att det är en vigtigt dell i det hela att man säger att man har barn. De är ju en dell ut av ens liv. Speciellt om man är ute efter något seriöst.

Ja, jag berättar alltid att jag har barn.