OT:Råd på present...
Killen jag är kär i fyller snart 48…..Min kompis som bor granne med honom ska fira med en grillkväll. Kan tillägga att jag har träffat denna man på tu man hand ett par gånger..så vi känner varandra lite iallafall..
Men….vad sjutton ska jag köpa till honom???? Jag ska iallafall köpa den största ros man bara kan få tag i..men sen vill jag ju ge nåt mer…..Men vad????? Hjälp mej och kom med förslag….det står liksom still i skallen….

Singel-cd:n med Sussie Tapper…Visst finns det mirakel, eller vad den heter….
heheeheh…jaaa…det skulle vara nåt….Vet nu egentligen inte vem Sussie Tapper är..men ska kolla upp det….

Hon var med i svenska melodifestivalen…vann väl nån av uttagningarna där, eller gick till andra chansen eller nåt, men jag tror texten passar…letade efter den som present nu när den jag träffar i bland, fyllde 48…
ahaa..Tack katarinaj….jag ska kolla upp den…
det är sååå svårt att hitta på presenter…hehehhe…..speciellt till någon man tycker om men inte känner riktigt..

Ja samma här, jag "känner" ju inte heller den här mannen, men ville ge honom ngt. texten går Visst finns mirakel o för mig är det faktiskt du, i dina kyssar öppnar himmlen sig för mig nu, visst finns mirakel i din kärlek så stark o sann i dina kyssar o i att vi har funnit varann….
Åhhh..heheh..den skulle passa precis…hihihihi…

Ja det tror jag med. Är ju svårt som sagt när man inte känner varann riktigt, vill ju inte komma med kalsingar eller rakvatten, känns lite varit gifta i 30 år typ…*L*
*asg* nääää….hahaah…..stringkallingar kanske…hahahahh

Hehe , nja risk för att han lägger ner projektet
hahahhah…..mjaaa…inte så säker på det ja…..han är ganska frigjord på det viset om man så säger….hehehe….Han o jag har haft lite kul allaredan…hehe..

Jag är också väldigt frigjord, men jag är allergisk mot stringkalsonger…
heheheh..jaaa..jag med…hihihi..Finns ju snyggare kalsonger….

Ja verkligen, men dom ska ju av rätt så kvickt 
hhhhahahaha…så himla sant…..
Mjaaa..jag får se vad jag hittar på….vin fick han ju i midsommar….
Köp ett vanligt Grattis-kort och skriv i det att det är en biljett till en middag hemma hos dig :o) Det brukar killar uppskatta.
Asa_N….DEN var bra….hihihihi….Det ska jag göra…..Tack….
#16 ja men visst är det ett bra tips :o) mat ska man ju äta ändå så det är ju ganska lätt fixat :o)
hihiihihi..jaaa….den var väldigt bra…..Å då kanske han fattar att jag inte tänker vänta så mycket längre…..utan det gäller nu eller aldrig….hahah