Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett07-tonåringar
Läst 833 ggr
[mia-38]
0

Besök

Hur skulle ni göra i detta läget?

Sonens kompis från Vetlanda kommer på besök idag och stannar till onsdag. Nu har jag väldigt lite pengar kvar att leva på innan lönen kommer den 25:e. Kan jag begära att killen får ta med sej pengar till mat odyl själv?

MIRJAMI
0

Jag skulle kankse be han komma och hälsa på en annnan dag. skulle nog prata och förklara för min son, så att han skulle kunna prata med sin komppis och kanske flytta fram denna besök lite. Om inte det inte skulle gå att flytta fram denna besök så skulle jag be han att ta med sig pengar till för extra kostnader som kankse kommer att bli då de säkert vill hitta på lite extar roliga saker eller köpa godis m.m

[mia-38]
0

jaaa…jag har skjutit på detta innan då det inte passat av andra orsaker….Tyckte att nu kan jag inte neka längre….men han får ju helt klart betala för godis o sånna saker..maten kan jag ju bjuda på.,,,,men allt utöver det…får han betala själv….

martdat
0

#2 Låter väll normalt tycker jag. att ta med egna pengar till saker utöver mat är helt ok tycker jag.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Asa-N
0

Förklara som det är att han är jättevälkommen och att du står för maten men har ingen möjlighet med något utöver det. Detta borde föräldrarna fråga om tycker jag.

[mia-38]
0

Han har inte kommit än…Men han vet om att jag har lite cash nu….så han skulle ta med sej egna pengar till annat än mat.

Asa-N
0

#5 men vad skönt att det löste sig :o)

[mia-38]
0

Jaaa….det är viktigt att tala om sånt tycker jag….så dom vet hur det ligger till….

MIRJAMI
0

Jätte bra, att det har löst sig och att de förstår!!!

[mia-38]
0

Jag hoppas de fattade iallafall…För när dom var här och lämnade av killen sa dom ingenting om det. Men det ger sej. Har sovit lite dåligt inatt för killarna har LANAT hela natten. Sitter fortfarande uppe….Hur orkar dom????

Asa-N
0

Hahahaha tonåringar orkar så mycket de vill, varken mer eller mindre *S*