Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 531 ggr
[mia-38]
0

Gjort bort mej!!

Har tvättat en massa kläder med bland annat sonens byxor odyl.

Nu tar jag ur tvätten…och ur trillar sonens mobil!!!!!!!!Förvånad Stendöd!!!!!
Nu har jag gjort bort mej…..

Nån som har en billig mobil att sälja….som är upplåst????

Asa-N
0

Låt den torka och se vad som händer…. men det är väl typiskt…. jag har tvättat en hel del jag också men ingen mobil ännu i alla fall, men försöker komma ihåg att kolla fickor och sådant innan jag startar maskinen.

[mia-38]
0

Jaaa..jag brukar med kolla..men gjorde inte det idag…Han brukar ha med sej mobilen till tjejen..men det hade han inte gjort denna gången. Sen var jag irriterad för att han hade slängt alla kläder i en enda hög i badrummet. Så jag tog allt bara och slängde in.
Men jag hoppas den kommer igång efter ett tag…

Annars ligger jag risigt till……hehehe..

Asa-N
0

Låt den torka och se vad som händer…. men det är väl typiskt…. jag har tvättat en hel del jag också men ingen mobil ännu i alla fall, men försöker komma ihåg att kolla fickor och sådant innan jag startar maskinen.

MIRJAMI
0

Inte enkelt de där med att tvätta och att kolla fickorna. När jag var liten råkade vi ut för att hela maskinen på tvättstugan var full med spik i dem där hålen. Det var min mamma som skulle tvätta min brors byxor som han hade i skolan och han gick snickar linjen. Hon hade inte upptäckt en dold ficka så att säga som fans på byxorna och där i låg alla spikarna. Som tur var så fick min bror låss dessa spikar från tvättmaskinen utan att förstöra den ….Sedan det roliga i det hela var att en klasskamrats mamma till min bror hade gjort samma sak, och han berättade detta i skolan….ja killarna fick sig ett gott skratt.

Det som jag råkade ut med min nuvarande mobil var att när jag hade haft den ca en dag så rokade jag tappa den under ett rinnande vattten kran. Det hela hände då min lilla son stog och hände i mitt ben och kallskrek. Jag skulle bara skölja av mina händer och ta upp han…och då åkte mobilen ner i handfatet. Som tur var lät jag den torka i lung och ro…och nästa dag så funkade den helt okej.

Det finns billiga nya mobiler att köpa. Jag tror de billigaste kostar runt 400 kr fast det är inte ändå så billigt när man är ensamstående förälder…..