Fredagkväll
Hej!
Vad hittar ni på i kväll då?
Själv har jag bakat bullar och städat huset…så nu är det slappa som gäller för hela slanten ikväll.
Sonen ska ha kompis här över natten…så jag har köpt hem en del godis o läsk..hahah…Han som kommer är en riktig bullgris…så många bullar blev det bakade….fniss…
Ha en fin fredagskväll.

Har varit inne i Hässleholm med sonen och gjort ett par ärende och solat solarium, sen var vi på Hemmakväll och hyrde tre filmer och köpte massor med Lösgodis. Var hemma vid 7 och var tvungen att in på I Fokus meddetsamma o kolla läget. Borde klippa gräset, nu när det är uppehåll, men känner inte för det. Får chansa på att det håller i sig. Nu ska jag gå en runda med vovven.
Kram Katarina

Så, nu har vi sett den ena filmen. 3:10 to Yuma, en lite annorlunda westernfilm med bla Russel Crowe. Absolut sevärd, liten tår i ögat på slutet med….
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta en stund på min lilla sovrumstv.
Godnattkram i från mig
Jag får väl säga god morgon då. Här var det handla som gällde igår. Sen var det hem och dona lite med djuren här. Kludd fick mat här och han glufsade i sig direkt så det var ett tecken på att han snabbt funnit sig till rätta.
Gjorde även i ordning en bur åt en hane jag får hem här idag och sedan var det soffhörnan som gällde.