Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 725 ggr
Katarinaj
0

Ho Ho....

Vad tomt och ödsligt det är här inne. Ingen som har ngt på hjärtat eller vill disskutera ngt!? Jag ville bara se ett inlägg i fetstil i kolumnen till vänster. En liten säga hej tråd bara…..

[mia-38]
0

Hej Katarina…

Det är verkligen trögt här inne nu….jag ska fundera ut några trådar tills imorrnkväll….
Men det verkar bara vara du, Asa-N o jag som skriver mest…hahahahah…

Hoppas att det snart kommer in fler som vill skriva av sej ..Går bra om det mesta.

Kramarom!

Asa-N
0

Här har varit full rulle ikväll. Har levererat iväg 5 st hamsterbebisar här som var flyttklara, nu är det bara en i morgon och en på lördag förmiddag som ska flytta, 2 st behåller jag här.

Men nu är jag helt matt i kroppen och knoppen.

Sedan har jag knutit ihop säcken kring mitt majsorms-köp, så på torsdag ska jag åka och välja ut honom/henne hos uppfödaren. Terrariet är klart här, ska bara köpa en sprayflaska till vatten och mat till den men maten kan jag inte köpa förrän jag vet vilken storlek på pinkisar han/hon ska ha.

Katarinaj
0

Hihi, ja såg att jag fått två svar och sa till mig själv innan jag klickade på tråden, att det är säkert Mia o Åsa som svarat. Nu ska jag krypa ner, godnatt med er. Finns kanske inga singelföräldrar kvar, bara vi tre Förvånad

Kram Katarina

Asa-N
0

Ja men jösses Katarina!!! Tänk om det bara är vi kvar som singelföräldrar!!! Förvånad Skrattande

[mia-38]
0

hahahahah…himmel o pannkaka!!! Tyst

Men vad skoj vi kan ha då…heheeh

Katarinaj
0

Ja nu gör vi om detta till en "raggningssajt"….3 desperata singelmammor söker kärleken, var som helst, hur som helst….

Asa-N
0

…. och nästan när som helst *hahaha*

Katarinaj
0

Hahaha jajamensan….. Desperate singelmums, heter det så på engelska, blev ju inte dumt att läsa det på svenska….mums, mums

Asa-N
0

Hahaha nu jobbar vår fantasi på övertid här tror jag *hahahaha*

Katarinaj
0

Ja haha, nu får vi "skärpa" till oss annars skrämmer vi verkligen i väg folk härifrån. Men lite seriöst menat var det Flört

Sewena
0

#4 Nejdå ni är inte ensamma här! Jag har ju ochså blivit singel om än inte riktigt på pappret men det kommer…o jag är ju hemma.

De andra kanske kommer snart, när hösten börjar göra sig påmind o man tröttnar på allt regn!!

Håll humöret uppe!!

Asa-N
0

YES en till i vår lilla förening :o))

Jadå här tappas inget humör inte, jag vet att utelivet drar mer än vad vi gör så här års :o))

[mia-38]
0

Yipppeee! Sewena du är så välkommen i singellivet..fniss…

Kram från mej

Tuvalu
0

Jag finns här och läser det mesta men är dålig på att kommentera tyvärr… Ska bli bättre på det.

Och jag är så klart singel :)

Asa-N
0

Vår lilla klubb ökar stadigt :o) Välkommen du också Tuvalu :o)

Katarinaj
0

Jaa vad skönt att se dig Tuvalu och hej Sewena!

[mia-38]
0

hihihi..Nu är vi 5Skrattande då…..BRA!!

MIRJAMI
0

Ja…jag är ochså en singel mamma….men vill ta det lite lungt nu…efter att ha äntligen blivit av med en som inte var något att ha.