Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 1364 ggr
[mia-38]
0

Konstig människa...

Måste bara tala om en sak som jag var med om igår. Jag är ju med på några dejtingsidor….Och just på en av dessa så har jag pratat med en karl ett tag. Lite sporadiskt bara. Läste mer ingående på hans sida igår….då stod det:

"Kvinnor som inte röker och inte har hemmavarande barn hemma är välkomna att skriva."

Jag skrev tillbaka lite spydigt att det var ju synd att jag har en 16-åring hemma. Fick tillbaka som svar:

" Ja det var ju synd. Hur löser vi detta?"

Vaaa? hahahahah…..Jag frågade hur han menade? Om det var ett stort hinder att ha egna barn eller ungdomar. Har inte fått nåt svar….hahahahah…

Jag som har barn själv….å det hade han ju med….kan inte fatta varför man söker nån som är utan….vad gör det om den andra har det??? Jag ser det bara som en positiv grej som följer med…..Jag tittar inte på om de har barn eller inte…..men självklart väljer jag ju inte bort de som har….

Asa-N
0

Hahaha jaaa hur fanken "löser" man det *hahaha* Jo det är en väldigt lätt lösning: Man dumpar puckot!!!

[mia-38]
0

Japp….det var vad jag gjorde…hahahah…direkt i soptunnan!

Han är inne på min sida o kikar ibland…han vill nog att jag ska skriva till han..men aldrig i livet!! Han hade ju egna barn…..hur tänker han? Att vi andra ska dumpa våra eller? Hmmm….

Asa-N
0

Tror inte han tänkte över huvud taget…. en som trots att han har egna barn inte accepterar andras är inget att lägga krut på.

MIRJAMI
0

Ja…det finns konstiga folk, så att säga….BRa att du inte har mera kontakt med han!!

[mia-38]
0

Han skrev idag..men ingen förklaring till vad han menade..men jag svarade inte och tänker heller inte göra det…Accepterar han inte att andra har barn så är han ingen riktig karl..

Asa-N
0

Nej finns ingen anledning att svara honom tycker jag. Vill nog inte heller drista mig till att kalla honom för karl…

Tuvalu
0

Fast han kanske har dåliga erfarenheter från tidigare förhållande och därför inte vill gå igenom det igen?

Jag hade helt klart frågat honom vad han menar och varför han skriver så…. Jag är så nyfiken på hur andra människor tänker Obestämd

Asa-N
0

Ja men om han har egna barn så varför skulle inte den andra få ha det?? Jag menar han har väl inte ensamrätt på det *S*

Tuvalu
0

Hans barn kanske är elaka och då vill han inte utsätta andra barn för dem kanske Flört Skämt å sido men jag är faktiskt nyfiken på hur han tänker när han säger så.

Asa-N
0

Hahaha ja så måste det ju vara *S*

[mia-38]
0

Tuvalu….Jag frågade ju han vad han menade..men har inte fått svar. Hahahah..men i  mitt tycke är han en väldigt konstig människa som kan skriva så….fattar inte…

Minna-72
0

Man får önska honom lycka till i sitt sökande Obestämd om han inte är purung så blir d kanske lite knepigt för honom att hitta någon som vill ha honom ("och hans barn"). Han tycker nog hon ska vara ung, snygg, rik mm också utan att han själv behöver vara d.

MIRJAMI
0

Tycker inte om människor som ställer sådana krav på andra….vad har han för något att erbjuda då som är sååååå bra. Antagligen är han ett barn själv…eller vill komma i första hand och är livrädd att bli bortglömd. Jooo….det kan ju vara så med att han har en hell gäng med ungar själv som han inte vill veta av…en egotrippad en kankse. Ja….det finns alla sortes människor på denna jordklotTungan uteObestämd

Nicka
0

Mia håller verkligen med Dig..Suck ! Konstig människa !! ??

Asa-N
0

Du har inte fått något svar från honom ännu?

[mia-38]
0

Nepp Asa….Och skulle han skriva mer så tänker jag inte svara heller…heheh

Asa-N
0

Hahaha nej det finns ju ingen anledning till men det skulle vara intressant att läsa hans förklaring *S*

phernilla
0

Ja du… Såna där rikspuckon finns det ju gott om… :)