Börja banta!!
Nästa vecka ska jag börja banta….Har en kur som tar 13 dagar som är ganska hård..men den funkar!!
Förra gången jag testade den så mådde jag inget vidare pga en förkylning samtidigt..men nu jädrans…hahaah.
Har ni bantat nångång? Och vilka knep o kurer har ni haft då?
Jag gick ner 19 kg med hjälp av Viktväktarna. Höll den nya vikten länge men nu sista året har jag slarvat och säkert gått upp 10 av dem
men jag ska ta tag i det nu i höst igen.
Heheheh..å det roligaste är ju att jag gått ner 5 kilo på en månad…UTAN att ha gjort ett skit för det….hhahahh…..Vägde mej för nån vecka sen..upptäckte då att jag tappat 3 kilo…å vägde mej sen idag igen..tappat ytterligare 2……Blir man glad eller? hhahahahah….
Sådant händer inte mig…..
Det har aldrig hänt mej innan heller…så man börjar ju undra lite..hahahah….
Jag var på en kurs eftersom jag jobbar som kokerska. Där kom vi just in på detta med olika dietter och batningsmetoder m.m Hon som höll i kursen sa att oftast går man ju mera upp i vikt efter dietterna/batningskuren. Det enda sättet som funkar är att äta regelbundet och motionera osv. Tror lite på viktväktarmetoden. Vissa fungar det facktistt för, om man lyckas följa det till punkt och prickar. Vet några på jobbet som var med i det. Sedan så är ju frukt och grönsaker bra att äta.
Sedan så finns det ju så många olika metoder.
Viktväktarna funkar om man håller sig till det. Jag har nog aldrig ätit så mycket som jag åt när jag var med i Viktväktarna!! Tyckte jag åt mest hela tiden *S* men ner i vikt gick jag och höll det i 2 år innan jag flippade ur här i våras *S* men det är mitt eget fel men jag vet också att jag i morgon dag kan ta tag i det igen och jag ska straxt göra det.