Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 874 ggr
Asa-N
0

Tävling!!

Jag tänkte vi skulle ha en tävling här inne. Jag har funderat länge o väl om VAD det skulle vara för tävling :o)

Eftersom det är sommar nu så tänkte jag att vi kör en tävling i Bästa sommarbilden. Den kan föreställa vad som helst men ska vid första anblicken formligen skrika SOMMAR!!!

REGLER

1. Bilden ska vara tagen av dig.
2. Ni får tävla med 2 bilder var.
3. Berätta lite om bilden/bilderna, är det personer med behöver ni naturligtvis inte skriva namn på dem :o)

Tävlingen pågår augusti månad ut. Enväldig domare är jag själv och jag deltar då naturligtvis inte själv :o)

Priset är att bilden och berättelsen kring bilden hamnar på "löpet" dvs vår förstasida under en veckas tid i början av augusti.

Lycka till allihopa.

LeTigre
0

Åh vad roligt, jag ska försöka ordna ett par bilder :D

LeTigre
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild ett: Lilla Livia 7 veckor ute i sommarvärmen, grönt gräs, sol och en gärdsgård.. svensk sommar! Skrattande

Susann56
0

Gäller tävlingen än?

Här kommer en bild som är tagen nu i sommar.En liten tjej som får ansiktsmålning. Visst är det snyggt.

Susann56
0

Bidrag 2 kommer här.

Asa-N
0

Eftersom det varit så mycket strul nu med iFokus så förlänger vi tävlingen augusti månad ut, en del har ju dessutom semester nu :o)

MIRJAMI
0

Det här är min son som fick tag på sin storebrors solglassögon och kände för att prova dem till sammans med nappen så klart.

MIRJAMI
0

Min lilla son som äter glass mitt i vinter i kalla Finland….Kan inte förstå att han inte frös.

Asa-N
0

Härliga bilder allihopa :o)

LeTigre
0

Jag har så MÅNGA fina bilder på barnen så j ag kan inte välja! Skickar på skoj med den här bilden på min och min myskompis nakna fötter, tagen på en klippa i Öregrund förra månaden :)

Asa-N
0

#9 Hahaha den var rolig :o)

Asa-N
0

Flera bilder??? :o))

Crowone
0

Tja, jag kollade lite bland mina bilder och bidrar med denna.

Vill påpeka att jag tok-gillar #9-bilden. =)

Min bild är från i sommras i Stockholm. (Hette det kungsträdgården?)

Vi fikar i det gröna, kusinerna umgås och vi alla bara myser….

Crowone
0

Fast den mest TYPISKA sommarbilden är väl ändå en sån HÄR!! *L*

Mvh Crowone

Asa-N
0

Nej det där ser inte ut som Kungsan tyvärr *S*

"Stockholmsbo*

Asa-N
0

2 dagar kvar så bomba med bilder :O)

Crowone
0

Men va farao heter det då??? Det ligger en sjö nedanför och sen är det några "sagotält" intill. Ankskit överallt….då kanske du vet? *S*

Asa-N
0

Hagaparken :o)))

Crowone
0

Ahh!  Där har vi det!!  *S*

Ha en riktigt trevlig helg allihop!!!

Asa-N
0

Tävlingen är nu avgjord. Ska bara få en berättelse kring bilden som vinner så ska jag avslöja vinnaren Skrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer