Ej singel???
Hej!
Vill bara tala om min glädje för er alla nu…heheheh
Var på fika med en kille igår vid en sjö….Vi hade det hur kul som helst. Han var mycket söt och mycket trevlig och rolig. Framförallt ärlig och seriös. Vi satt där i tre timmar..och hade svårt att skiljas. Jag följde med han till hans bil…det var en liten bit att gå dit…
Sedan körde han mej tillbaka till min bil..fniss. Vi kramades och sa hej då.
Sedan sms:ade han….och sa att han ville träffa mej igen. Och jag vill ju detsamma.
Vi sms:ade lite hela eftermiddagen sen….Och senare på kvällen så ringde han. Vi ska ses igen…och jag kan nog räkna med att jag inte är så speciellt singel så himla länge till.
Han sa att han hade fallit för mej….och det gjorde jag för honom oxå ju. 
Nu till en fråga: Får jag vara kvar här även om jag inte är singel sedan?? Blev lite orolig…hehehe..
Kramar till alla.
Hahaha klart du får vara kvar :o))
Puh…Tack Asa….hihihihi….

Nja….vi blir ju lite avundsjuka då 
Men visst ok, eftersom vi behöver dig här så…
Kram Katarina
hehehehe….tack katarinaj…..
Jag har nog funnit HAN nu…..
Men jag ska sköta mej här inne..hihih…o fortsätta skriva…
Vi kan väl få "prov-köra" honom åt dig jag och Katarina 

hahahah….va? hahahaahh….jag ska fråga honom om det..heheeh
men sug för fasen inte ur det gottaste ur han
….det är mitt..hahahahahah
Hahaha vi kör slut på honom *S*
hahah…han behöver nog ha semester sen…MINST en månad..hahaha..
Det får du nog räkna med :o)))
Shit…jag får väl inte träffa han nu före jul då..om ni ska testa han…hahahahaa…..

Det är för din egen skull, så att du inte blir besviken 

Sååå himla roligt för Dig Mia, GRATTIS
…har för Mig att Du haft otur med män tidigare ?? Jag kan ha fel ? Hm?
Jätte-Roligt att Du har träffat någon och att det känns rätt, det är viktigt. Grattis än en gång !!
Hoppas Ni får träffas innan Jul iaf.

Ja ni är då för snälla…fniss…

Åh, vad härligt Mia! Glädjer mig att höra att du trots alla "puckon" inte blivit skrämd
Själv har jag insett att jag inte är redo för något seriöst
Lycka till! Kram!
Hej Tuvalu!!!
Ja…detta känns så härligt…han bara dök upp när man minst anade det…Han är verkligen helskön…hihihi….han sa idag "att vill du ha mej så får du" Sedan avslutade han sitt medlemskap på den dejtsidan vi träffades på. Och jag har gjort detsamma. Så detta känns verkligen toppen..
Du är redo när du är….det är ju ingen brådska..eller…? fniss
Du har ju Tomas i närheten..hihihi….

Har haft en "dejt" här i helgen och det är verkligen en genomgo kille, så mycket kärlek men jag kan inte ta emot den just nu. Svårt att förklara varför för i slutänden så vet jag ju att jag inte vill vara ensam för alltid… Men jag får se vad som händer…
Tomas är inte min typ av kille *ler*
Nää…kan man inte ta emot det så är det ju inte så mycket att göra..Men hoppas det lossnar för dej snart…Du är värd att hitta en kille..

Tack Mia! Får som sagt se vad som händer, just nu sitter han på tåget på väg hem men jag gissar att vi kommer att prata om det imorgon. Fast han vet vart jag står… Inte lätt med känslor 
Näää..det ska gudarna veta….Men det kommer att kännas när du hittar rätt och när du är mogen för ett förhållande…
jag är glad att jag hittade denna man..eller kanske han hittade mej….? hahaah
Han är verkligen seriös och ärlig…jag trodde inte det fanns några sånna kvar…

Härligt att höra :o)
Hej på er.
Igårkväll var jag hemma hos han. Jättefint….Och fick träffa hans son.
På onsdag kommer han till mej…så detta är verkligen seriöst. Han är en lugn och fin människa. Trygg i sej själv. Det är en sån som jag behöver.
Det roliga i detta är att vi tar det såååå lungt. Vi ger varandra en kram ibland..och en puss på munnen. Jag är van vid killarna som bara skövlar över en…där allt ska gå så fort. Men detta är helt underbart spännande och kittlande. Här får man längta och tråna…fantisera om honom…Det är ju sååååå det ska vara om det är rätt!!!
Låter hur härligt som helst :o))))

Roligt att det funkar sååå Bra
..och riktigt seriöst !!
Härligt Mia
God morgon alla..
Han skulle kommit igår…men fick tydligen förhinder…Han verkar inte vara så himla intresserad längre då han knappt skriver sms som han gjorde innan. Typ…"gullet…hjärtat…jag längtar..jag saknar…"
Eller är han bara trött…
Jag frågade han varför jag inte får nån sån uppskattning nu längre när jag fick det innan…."Han är försiktig," sa han. Tyckte jag han kunde vart innan med…varför så helt plötsligt….?? Han skulle hört av sej igår om varför han fick förhinder skrev han i ett sms….men han hörde inte alls av sej.
Så nu tänker jag vara helt tyst…nu är det upp till honom att höra av sej.
Såååå…mjaaaaaa….jag bara känner att nåt inte stämmer….
men hoppas jag har fel. Att det kommer..

Märklig! Försiktig är man väl från början tycker jag… och du fick ju träffa hans son och för mig känns det "stort" även om man träffas som vänner. Nu vet jag inte hur stor hans son är men barn går sällan att lura.
Ja, jag vet inte alls hur killar funkar / tänker men för mig så är det så enkelt att svara på sms. Men det kan ju vara så att det är något annat som händer runt omkring honom som tar tid och energi. Ge det några dagar och se vad som händer.
Ha en härlig dag!
Låter som han fått kalla fötter på något sätt, trist när han var så engagerad där i början. Hoppas det är någon tillfällig sinnesförvirring från hans sida.
Jaaa..jag fick ju träffa hans son som är 18….han ville vi skulle hitta på nåt till helgen…Han svarar ju på sms…men inte alls lika gulligt som innan…Utan mer allmänt.
Men jag ger det till efter helgen….eftersom vi bestämde att ses på eventuellt lördag….blir det inget då heller så lägger jag ner.

Om du lägger ner kanske de "kalla fötterna" blir riktigt varma igen
Det kan vara lite kul….vare sig du vill ha honom eller inte.
ihiihihi….#28…..Jaa..jag vet….jag håller mej kall just nu…men vi pratar på msn…
Han sa han ville ta det lilla lugna innan…så då gör jag det…verkligen..hahha
Ja…du ska denna man leka katt och råtta leken eller vad är han ute efter??? Typiskt att det först ska vara sååå gulliga och sen helst gå och gömma sig. Du var inte lessen….även om det inte skulle bli något utan tänk så här, han var väll inget att ha!!! Du kommer i såfall hitta någon som är bättre det lovar jag. Men skriv inget gulligt du heller och vänta och se när han själv tar kontakt med dig……
Vad trött jag blir!!! Jag frågade han om han hade menat allt han skrev innan i sms:en…Detta med att han kände sååå mycket för mej…mer än för nån annan på mycket länge….Att vi inte var singlar längre o allt sånt…
Då svarade han med att han hade ryckts med för stunden av alla känslor…att det var förhastat ungefär. Han ville jag skulle radera dessa sms…och att vi skulle börja om från början.
Han skriver mycket snusk…nästan hela tiden….
När jag påpekar att vi kan prata i telefon med så svarar han inte på detta…utan snuskar sej åter igen.
Han vill ha bilder på mej….naken..som han kan r…a till….Men jösses!!!
Jag börjar undra vad detta är för karl…..Likadan som de andra….tyvärr….
Finns det ingen karl som vill börja i rätt ände…och som menar vad han säger????
Såååå…jag är singel…..

Har haft samma grundproblem med den senaste :( Han var inte överdrivet intresserad av mitt hjärta eller min hjärna - mer av andra kroppsdelar :-/ Ytlig och verkade sakna förmågan att komma riktigt nära. Jag tror faktiskt han någonstans ville men visst inte hur man gjorde. Jag försökte få det att funka i ½ år innan jag kände att energin fullständigt tagit slut.TRIST och ledsamt!!! Hade jag inte stött på män som jag mött på ett djupare plan (eller sett/hört såna på teve :) så hade jag gett upp.
Men vi ger inte upp…eller…någonstans där ute finns väl någon även för oss. Men tills jag hittat honom mår jag bäst själv med min tös :o)

Under min tid som singel så har jag i alla fall stött på två killar som är seriösa men tackat nej till båda då jag insett att jag inte är redo för att gå in i något nytt.
Bläää, sicken äckel pelle måste jag säga. Jag skulle dumpa han. Inget att ha. Leta vidare. Varför måste de först vara såååå, gulliga sedan något helt annat….. Nej Mia-38….dumpa han och leta vidare. Du är värt något mycket bättre!!!
mia-38:
Tyvärr så finns det alltför gott om dom där grisarna! :-(
Det är lika trist varje gång man hittar igen dom!!!
Men ge inte upp…
*kramar om*
hahaha..jag kan inte annat än att skratta åt det hela. Jag är inte lessen eller sur för vad han håller på med….
Han skickar mej snusk-sms hela tiden…Om att han är så k.t….Han ska r…a och porrsurfa idag för han behöver en utlösning!!! ASG!!!
Jag tror inte mina ögon vad det är jag läser…Han skickar ideligen MMS på snorren….
Jag ställde frågan om vi ska ses och umgås idag. Då kom frågan: "Du menar att vi ska ses och kn..a"
Jag svarade: " Näää…jag menar att vi ska ses och UMGÅS. Lära känna varandra som vi sa..det gör man inte genom att sms hela tiden".
Då skulle han höra efter med sin son hur länge han ska jobba idag…hahaha..
Jag skrev tillbaka att vi kan väl umgås även om ungarna är hemma….
VAD är detta för människa???? hahahahaha….Jag skrattar snart ihjäl mej….Han är ju värst av alla jag har träffats hittills….
Men som jag skrev innan..jag är varken sur eller lessen över detta…Jag var förbered och blev inte förvånad….
Alltså att han kan med
!!! Blää, men jag hade nog gjort likadant som du, haft väldigt kull åt hans sms….Han visar ju bara hur lågt han har sjunkit, ingen vill ju ha han!!! Ja, jag tycker inte han verkar rigtigt normal…..
Ja Mirjami….snacka om att jag driver med han..hahahahh..Han får faktiskt skylla sej själv om jag gör det. Som han beteer sej så vill inte jag ha han iallafall.
Jag fattar inte varför de flesta karlar ska börja i fel ände….å sen komma på att de vill vara "försiktiga" helt plötsligt..hahahah..Men sex kan de prata om.
Jag gav han ju en vink om att vi kunde väl ses idag….Har inte hört ett ljud från han sen dess……asg!!! Jag får känslan av att han sitter gärna o porrsurfar och skicka snusk-sms…men träffas i verkligeheten….det vågar han inte…..När jag träffat han så har han knappt sagt halv sju ens en gång…det är jag som fått stå för svadan…hahahahah….

Fast jag tycker det är positivt att han är ärlig och visar sitt rätta jag. Om det nu är så att det är hans rätta jag eftersom han visat olika sidor… Och är det onormalt att öppet visa att man tycker om sex? Vem avgör vad som är normalt och inte?!
Rak och ärlig är vad jag uppskattar mest hos mina medmänniskor.
Uppskattar du inte hans snuskiga sms/mms så tycker jag att du ska tala om det för honom istället för att driva med honom.
Tuvalu…Jag har talat om att jag inte vill starta på det viset…men han fortsätter iallafall….Och jag tycker inte han vart ärlig från början..eftersom han ändrat på sej fullständigt nu. Då tycker jag att han kunde visat sin ärliga sida med en gång. Varför efteråt när man gått på allt han sagt???
Men jag är tacksam att han visat det så tidigt….det kan jag hålla med om..innan man föll pladask för honom… Jag kallar honom inte onormal..men jag tycker inte man gör som han gör just ju…när jag har sagt till honom…
Jag svarar inte ens på hans snuskiga sms…utan nonchalerar de och skriver om annat….
Hahaha jösses säger jag bara, vilket nöt *S*

#40 Jag menade att jag tycker att det är ärligt av honom att visa att han har ett behov. Och det är kanske inget man säger på första dejten så jag tycker ändå att han visade det snabbt.
Det var i inlägg #37 som det skrevs att han inte verkade riktigt normal. Borde nog ha varit tydligare i mitt inlägg.
För jag själv anser inte att det är onormalt att skicka "porriga" sms beroende till vem och varför.
Ja…jag tycker att man skickar inte sådana sms till vem som helst…och det är min åsikt och det står jag för. Tycker att just detta med sex är något mellan två människor….och jag skulle inte själv bli så speciellt glad få sms med porriga innehåll från en man som jag knappt känner. Ja vi alla är olika så att säga…och denna man verkar ha en otrolig behov ut av sex….som jag ser nästan en överdriven sådan….
Det är väl inte bilder jag skulle vilja ha från en som jag träffat en eller ett par gånger och ännu inte haft sex med. Annars har jag inga problem med det, men jag vill nog känna karln först :o)
Jaaa..jag säger som Asa…..Han ville ju själv att vi skulle lära känna varandra…och det tycker inte jag man gör genom att bara sms:a och skicka snuskiga bilder.En person är ju så mycket mer än bara sex….När man känner varandra..efter ett tag..så är det ok att skicka sånna….det har jag inget emot..men inte när man knappt har träffats….(2 ggr)….
Han nappade inte på förslaget att ses igår…det kom nåt annat i vägen…..för andra gången….Vi pratade om igår att ses på fredag…käka lite gott och dricka lite vin. Hoppar han av detta så är Goodbye!!!!!

Jag säger inte att jag skulle uppskatta såna sms heller. Det jag vill få fram är att han har rätt att vara den person han är utan att bli dömd och driven med.
Jag tycker det är otroligt fint av dig Mia att du fortfarande är villig att ge honom chansen att lära känna dig och du honom. För hans beteende skulle nog skrämma de flesta.
Hans tidigare erfarenheter kanske är att kvinnor vill ha såna sms.
Hej.
Han har idag bett om ursäkt för alla bilder och mail som innehöll snusk. Han fattade att detta var helt fel. Han visade fel känslor. Otroligt bra gjort av honom anser jag.
Han kände sej som en dålig karl, skrev han.
Nu får vi se om han kommer på fredag. Jag kan mycket väl ge han en chans till. Det har alla rätt att få.

Det är en fin egenskap att kunna be om ursäkt!
Tycker att det är otroligt strongt av dig Mia att fortfarande finnas där och ge honom chansen att visa vem han verkligen är. Jag hoppas att han är värd det och inser vilken fin tjej du är!
Lycka till!

Jag skulle vara på min vakt. Tycker inte det verkar som allt står rätt till. Men d e jag…var rädd om dig.
Ja, jag håller med Minna-72!
Jag avslutade igår allt med en kille jag dejtat den senaste månaden!
Kände att "det här blir aldrig nånsin seriöst, han bara utnyttjar mig".
Det var precis samma sak med honom, skickade mms med snuskbilder
osv, pratade nästan alltid om sex, o shit vilket grymt sexliv vi hade!
(ja, började i fel ände, minst sagt, då man tydligen inte har sex då
man dejtar), men…
Sex är stort o betyder en hel del, men inte fan låter jag mig utnyttjas!
Så var på din vakt!!!
Var rädd om dig o tänk på dig!!! :-)
Hej..Tack för er omtanke..
Klart jag är på min vakt…jag tar detta för vad det är just nu…kompisar….Vill pejla läget med honom hur han kommer att betee sej framöver….om snusket kommer igen eller inte. Och kommer han hit på fredag så släpper minsann inte jag till. Utan det får komma senare.
Kramar!
Jag tänker som vissa andra här…var på din vakt, men jag håller tummarna att han nu kan visa en annan sida av sig.
Mia-38 hur har det gått med det hela?? Kom han som han skulle eller har du lagt ner det hela??
Ja du Mirjami…
Jag ställde frågan till han två gånger i veckan…om han skulle komma på fredagen. Men han valde att inte svara på just den frågan. Så jag hörde inte av mej mer till honom på hela veckan. Sent i fredagskväll när jag låg i soffan o slumrade skrev han på MSN…om att han vart på travet och var ensam just då. Han frågade om jag hade lust att komma…..PYTTS!! Vad trodde han??? Jag svarade inte ens. Då skickade han ett sms till mej med samma fråga….Jag svarade inte på det heller. Har sedan inte hört nåt av honom. Och det är likaså bra det.
Han trodde jag skulle komma bara han viftade med lillfingret tydligen. Men när han inte ens kunde svara om han kom eller ej så tycker inte jag att jag heller berhöver svara på hans. Så detta är nerlagt. Med besked!
Ja den gubben kan du klara dig utan låter det som…..
Ja..han var nog inget att han fast det var så bra i början. Tids nog ska du väll hitta någon som är bra…passa på att njuta ut av livet under tiden!!