Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 274 ggr
[mia-38]
0

Göra i helgen?

Vad ska ni hitta på i helgen?

Själv ska jag ta det lungt ikväll…sen blir det kalas hos mina föräldrar imorrn…pappa fyller 67…
På söndag ska jag plocka lite ved…och göra en massa hemma.

Asa-N
0

Ikväll blir det lugnt. I morgon ska jag till Sala över dagen på möte så lär vara ganska trött i morgon kväll. Söndag blir det bara slappa och plocka lite här.

Katarinaj
0

Jobba…o jag har så förbenat ont i Ryggen, så snart ska jag gå o lägga mig o ta en stark värktablett. Synd om mig, tycker jag…

Hoppas ni andra får en skön o bra helg.

Kram Katarina

[mia-38]
0

Skickar dej en kram katarinaj och hoppas att värken i ryggen går över.

Katarinaj
0

Tack Mia. Ja jag får ta det lite lugnare på jobbet, vet ju att det inte hjälper för ryggont att vara helt i stillhet, blir ju ofta värre, men jag skulle gärna ligga kvar i sängen i morgon bitti.

Kram

[mia-38]
0

Ja ta det lungt imorrn, Katarina….Så det inte blir värre. Men det är som du skriver att man måste ändå röra på sej…Inte bra när det blir stelt heller…Jag har haft problem själv med ryggen och det är hemskt. Det låser sej i vissa lägen..sen tar det en stund innan man kommer upp i rät ställning igen….

Asa-N
0

Det är ju oftast värst innan man kommer igång på morgonen. Hoppas det ger med sig.

[mia-38]
0

God morgon..

Vaknade med en hejdundrandes förkylning i analkandeSkrikandes…blir nog inget kalas hos föräldrarna för min del….vill ju inte smitta de gamla…
Så jag ska plocka lite här hemma idag…så mycket jag orkar…sedan åka iväg o handla nåt gott tills kvällen…..då kommer sonens tjej med…

Kram på alla..

Asa-N
0

Usch då det låter inget vidare. Själv har jag varit i Sala över dagen på möte, kom hem nu efter 11 timmar drygt så jag är rätt trött, men det är en ny dag i morgon :o))