Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 360 ggr
[mia-38]
0

Data och barnen

Har ni någon koll på vad era barn gör på datan?
Jag menar alla dessa saiter som tex Lunarstorm…och allt vad det nu heter. Man har ju hört så mycket om att just unga flickor blir lockade av äldre män.

Jag kollade min son för några år sedan vad han gjorde på datan. Det var då vi hade en data och fick samsas om den. Då var det enkelt att kolla upp. Man hade en liten inblick iallafall.

Asa-N
0

Japp min dotter vet vad som gäller, fråga mig först eller bli av med uppkopplingen :o)

MIRJAMI
0

Anton som är 9 år är på datan men då blir det mesta tt han lyssnar på musik på youtube och spelar något spel. Han kan inte skriva så bra så det blir inga sådana sajter än…men har koll och är det något som jag hittar som inte är ok, så stoppar jag han.

Asa-N
0

Ja problemet är väl egentligen för oss tonårsföräldrar. Det är många föräldrar som inte vågar/vill göra sig osams med sina tonåringar av olika orsaker. Sådana betänkligheter har inte jag Skrattande för hur man än vänder och vrider på det så är det jag som bestämmer här hemma men det verkar det som om många föräldrar inte riktigt ror iland så att säga vilket medför att de får en tuff tid med sina tonåringar.