Vad händer i helgen?
Jag har nyss möblerat om i vardagsrummet. Vi har sån här öppen planlösning…vilket är helt värdelöst. Finns bara fyra väggar. Och sedan murstocken mitt i huset. Nu hade vi ställt soffan ganska nära kaminen. Inte så himla bra till vintern nu när man ska elda. Risk för att soffan brinner upp…hahahah..
Annars ska jag bara ta det lungt..kurera mej från min sjuka som jag hade i veckan. Fortfarande trött i kroppen.
Ikväll kommer sonens tjej och då ska vi titta på en film ihop och äta lite godis.
Kram till alla.

Jobba, jobba, jobba o sova
Jag har varit på Bromma Zoo-marknad hela dagen och bedömt hamstrar, är hemma nu sedan en dryg timme och är helt slut. Men en mycket givande dag.
Vaknade idag av att det blåste som 17..alla möbler på altanen for omkring…hahahah..
Så idag blir det inneväder och en del data…kanske en bra bok eller film..

Precis kommit hem i från jobbet. Blåser ordentligt i Vittsjö oxå, så jag ska kura ner mig i sängen en stund.
Hemma med ett sjukt barn igen….Inte roligt alls men får göra det bästa ut av det. Är nog på väg att bli sjuk själv med.
#5 Låter trist. Hoppas han kryar på sej snart.
Det är så många som är sjuka nu….i både det ena och det andra. Men det är ju dessa tider nu.
Krya på er.
Kram!