Här på nattetid
Som ni har kanske ibland märkt så är jag här rätt så ofta på nattetid. Är just nu hemma med ett sjukt barn (feber, förkyldning och nu till slut magsjuka) För mig så är det just lättast sitta vid datan på natten då pojkarna sover…annars så river de hela lägenheten eller börjar slåss. I kväll har det varit super vilda, inte viljat sova.
När har ni tid att bli här?? Nu när jag ska börja jobba igen så kan jag inte vara här så sent…men hoppas att kunna smita in här vid vissa tillfällen ändå.
jag är inne lite då och då, även dagtid från jobbet :o)
Men det är jätteviktigt Mirjami att du försöker skapa lite egentid när du t.ex. kan sitta vid datorn, även om det bara blir en halvtimme på kvällen.
Mirjami! Du är såååå välkommen att skriva på nätterna med…Säger som Åsa att det är viktigt att du får egen tid.
Jag är här mest efter jobbet på kvällarna…men kikar även in från jobbet då jag har tillgång till data.
Jaa min egna tid är för det mesta sent på kvälarna/nattetid.Övrig tid går nästan för killarna. I mellan lyckas jag smita ifrån om jag har tur och det är då de kan vara bra barnpogram på teeven. Ja ni vet ju hur det är att vara ensamstående mamma/pappa.