Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 16-övrigt
Läst 651 ggr
MIRJAMI
0

Blir tokig på denna man

Ja…jag var på en chatt och så träffade jag på en kille som verkar ok. Gav mitt mobil nummer och vi skickade sms och sdan har vi även pratat i telefonen.

Ja…han uppgav att han är skilld sedan 2001 och har två vuxna barn. Idag så när jag pratade med han säger han helt plötsligt att han funderar på att ta tillbaka ev. sitt ex fru om ett eller två år….Jaha tänkte jag han som sökte efter en SERIÖS tjej/kvinna. Sedan så sitter han och säger en massa fina saker till mig….som att det är så roligt att prata med mig och innan samtalet anslutades sa han puss och kram vilket jag bara svarade på ha det så bra. Han skickade ävet ett sms idag där han sa att han gillar mig…

Jag sa till han vid ett tillfälle att är det så att DU tänker ta tillbaka din ex fru så ska du nog inte ge falska förhoppningar för någon annan utan isåfall tänka efter vad det är du vill…..Annars så verkar denna kille vara en med vet i huvudet så att säga…men vet facktist inte ens om jag har lust att prata med han mera….Vet inte om jag överreagerar, men har verkligen inte lust att bli en som man har vid sidan om så att säga……

Hur hade ni gjort?? Ni som är äldre och säkert klogare än jag!!

Asa-N
0

Att han ens har de tankarna får alla klockor att ringa här. Det är ingen jag skulle ödsla något krut på. Han är kanske skild på pappret men inte mentalt så att säga.

[mia-38]
0

Usch du Mirjami! Han hade jag skippat! Kan han sitta och säga att han ska gå tillbaka till sitt ex igen så varför söker han då?
Näää….skit i han. Det kommer fler.

Kramar om!

MIRJAMI
0

Ja..så ungefär känner jag med…att han är inget att ha. Ändå ringer han och skickar sms, som oftast avslutast med puss och kram. Jag själv blev så himla chockad när han sa det…ja jag kanske tar tillbaka min ex fru om ett år eller två. Då har de varit skilda sedan 2001 så jag kan inte fatta vad han håller på med.

Jag tänker ju inte vara någon som man har vid sidan om så att säga. Ser han inte som någon man vågar bygga upp en framtid med.

Asa-N
0

Ja han är inget att satsa på, inte om han inte släppt exet vilket han inte verkar ha gjort.

[mia-38]
0

Å vadå "ta tillbaka om ett år eller två"???? varför inte nu då? När han egentligen bestämt sej för att göra det.

Nä Mirjami. För ditt eget bästa så lägg ner honom.

Kram!

MIRJAMI
0

Nej, jag tycket det verkade jätte konstigt…när han sa att han hade tänkt att ta tillbaka henne om ett år eller två….fattar inte att man kan bete sig på de viset, och undrar bara hur hans ex kan aceptera det hela. Sedan det konstiga i det hela var att det första han mer eller mindre frågade mig direkt var är du singel?? Ja, det är jag sa jag och då uppgav han att han söker en seriös tjej, men verkar vara värsta strulpellen själv….Nej, jag ska sluta svara på hans samtal och sms…..han kanske har redan sin ex där och en massa ungar men säger bara inte som det är utan vill ha en vänsterprassel så att säga.

[mia-38]
0

Ja jag tycker med det verkar vara en strulpelle. De som håller på att skriva både puss och kram i sms:en anser jag att då är det nåt lurt. Är man seriös så väntar man väl med att skriva sånt tills man setts och vet vad man vill. Kram är väl ok…men puss???
Han kanske inte ens är singel som du skriver…utan har henne och sedan vill ha en älskarinna att ha lite kul med.
TVI säger jag bara.

Bra att du inte ska svara på hans samtal och sms längre. Det finns andra bättre och seriösare killar där ute.

Katarinaj
0

Ja själv är jag ganska luttrad vid det här lget. Vilket i sig är synd, för numer tror jag inte att ngn är seriös.

Jag tar det väääldigt försiktigt numer, har blivit blåst ett antal gånger nu. Trott att det ska bli ngt seriöst och så visar det sig att dom i de flesta fallen redan är gifta. Trist.

Men Mirjami, försök att ändå gå på din egen känsla, men ta det lugnt, är han seriöst intresserad har han tid o tålamod till att skynda långsamt.

Lycka till med kärleken, även om det inte blir med denna man.

Kram Katarina

Tuvalu
0

Jag hade så klart ifrågasatt mannen och vad han menade med det han säger. Vad får honom att tro att hans f.d fru vill ha honom tillbaka?

Jag har insett att vi lever i en ytlig och sexfixerad värld. Jag blev så förvånad över att de flesta killar faktiskt förväntar sig sex på första dejten…

Allt löser sig, lycka till!

MIRJAMI
0

Han skulle höra av sig igår…skulle ringa upp mig senare på dagen då vi pratades vid på förmiddagen. Fick inget tell samtal. Raderade hans nummer. Fick ett sms idag där det stog hur är det? Svarade på den och sedan fick jag ett till. Sedan var han som bortblåst. Detta är en invadrarkille som har bott länge i Sverige….pratar flytande svenska och har egen företag. Nu har det varit helt tyst från han…….

Ja, jag tror inte att han är singel helt enkelt. Tror han redan lever med sin såkallade ex.fru….som alldrig nog har varit ex fru utan fru hela tiden.

Varningskolckorna ringer väldigt högt och tydligt. Jag kan ju säga att andra dagen började han babbla om att han tycker om mig. Han har inte ens träffat mig…och vet absolut inte vem jag är.

[mia-38]
0

Serilsa killar säger inte sånt innan man ens träffats….Bra att dina klockor ringde gumman.
Strunt nu i han och lev vidare. Det finns nån där ute till alla…

Katarinaj
0

Mm, min intution säger att det är inte din Prins MIRJAMI.

Bra att du har skinn på näsan.

Det finns någon annan som väntar på dig

Kram

MIRJAMI
0

Joo, jag har ochså inset det att han är inget att ha.

Jag skulle själv alldrig säga till någon att jag tycker om han bara efter att ha känta han så kort tid. Något skumt är det med denna man. Tur att vi inte bor i samma stad.