Helg
Vad ska ni hitta på i helgen?
Här blir det nog lungt. Sonen ska ha hem några kompisar ikväll tills imorgon och LANA. Så sömnen blir nog inte så bra inatt..hahah..
Ska väl hälsa på nån kompis med.
Kram!
Idag är jag ledig men i morgon ska jag på Husdjursmässan i Örebro. SHF har ju monter där och jag ska vara där hela dagen och bl.a. döma hamstrar och gerbiler som folk kommer med. Vi är 4 st från Sthlm som åker dit och sammanstrålar med några till från föreningen.

Jobba i morgon, sen sova för att jag behövt gå upp innan sex var morgon den här veckan.
Sen har min 9-åring kommit till mig i dag och ska vara här en vecka nu, så det blir mys o film med honom i helgen.
Hoppas på regn, så slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte höststädar i trädgården.
Grannarna har varit så flitiga här, men min kropp orkar inte.
Ha en nice helg alla ni andra här.
Här har det varit att ta det luuuungt…ungarna äter godis och chips….
Jag själv är lite låg denna helgen. Känns som om min energi sugs ut mer och mer. Är så himla trött.
Har haft mycket ungdomar här hemma….så det blir liksom inget lungt.
Killen jag skulle träffat åkte hellre in på Sandra för att festa…suck…
Så här sitter jag..
Så nu har jag gnällt av mej..hahahah
O jag är hemma sedan en dryg timme, helt slut, ska snart i säng.
Jaa..jag kollar på Exorcisten-Begynnelsen på kanal 6 nu…men så himla mycket reklampauser…hahahah

Jag har tillbringat min "singelhelg" ensam hemma och det har varit så skönt. Fick en del erbjudande men tackade nej och med facit i hand så gjorde jag rätt.