Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 511 ggr
[mia-38]
0

Metallica

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara tala om att vi ska åka på Metallica i mars. De kommer till Sverige igen!! Yipppeeee!!!Skrattande Längtar så jag håller på att dö!

Har ni varit på nån koncert nån gång?

Nicka
0

Roligt för Er. Själv tycker Jag bara att det är jobbigt med så mycket folk. Men visst har Jag varit lite här & där..Sist var Jag på melodifestival i Sthlm. Om det räknas ? Hihi kommer inte på allt just nu !

[mia-38]
0

Klart det räknas Nicka! Skrattande Alla har vi ju olika smaker. Som tur är.
Min son och jag är hårdrockare bägge två. Så vi passar på när vi kan och har råd att åka. Vi var på Metallica förra sommaren med.

Tatsja
0

Avundsjuk. Tänk om jag hade råd att ge sonen det. Han är hårdrockare.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Vi fick inte tag i biljetter. Men det ordnar sej. Det säljs ju på Blocket. Får väl vara beredd på att slänga upp några hundralappar extra. Men det kan det vara värt. Vi SKA åka.

Nicka
0

Härlig inställning MiaSkrattande

Läste detta nyligen:

Enligt Mats Brandt, vd för Ticnet, gick det väldigt fort för biljetterna att ta slut.
- Det jag kan säga är att de är slut och att det gick fort, det tog bara en halvtimma för båda konserterna att bli slutsålda.
Metallica som är aktuella med sitt nionde studioalbum, Death Magnetic, spelade senast i Stockholm sommaren 2007.

Önskar Lycka Till och att Ni verkligen kommer ditFlört

Tatsja
0

Läste tidningen igår att det finns biljetter, men många är falska, så kolla upp det noga

Väl mött, Tatsja

[mia-38]
0

Jag fick tag i genom ett bussbolag som vi åkte med förra gången till Metallica. Så nu blir det verkligen av! Yipppeeeee!!!Skrattande

Tatsja
0

Grattis

Väl mött, Tatsja

Nicka
0

Grattis GrattisSkrattande..vilken TURFlört