Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 436 ggr
[mia-38]
0

Den första snön!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har den kommit!
Jag tycker det är sådär. Blir ju inte överlycklig precis. Samtidigt som jag tycker det är mysigt. Man kan vara inne och kura. Tända levande ljus och elda i spisen.
Min son struntar numera i om det snöar eller ej.

Tycker era barn det är kul? Vad tycker du?

(bilden föreställer en snögubbe)

Katarinaj
0

Usch och fy, snöblandat i Skåne i kväll.

Jag gillar väl i och för sig snö, om den kommer och blir liggande.

Inte töar och fryser, gillar inte att köra Bil då.

Men mina barn gillar snö och Hunden.

MIRJAMI
0

Ingen snö här än. Mina söner gillar snö…men inte jag.

Asa-N
0

Här har det inte kommit någon snö, bara regn…. Nej varken jag eller dottern tycker snö är någon höjdare, den är vi gärna utan, det kan få vara snö över julafton men sedan får den gärna försvinna :o)

Tatsja
0

Föredrar snö. Blir inte lika blött och skitigt inne.Sen tycker jag det blir ljusare ute av snön.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Heheeh. Idag är snön borta. Det har blåst som 17 inatt. Och gör det än ser jag.
Hade snön varit kvar hade jag dragit ner rullgardin igen och lagt mej och inte kommit fram förrän i mars. hahaha.Skrattande
Det kan vara lite snö på julafton! Det tillhör stämningen. Men inte innan och inte efter.

Nicka
0

HahahaSkrattande..snön ligger vit HÄR i Gävle-bukten och blåser? Hm? ja det är bara förnamnet.

Var upp inatt vid 2.30, och OJ så det blixtrade men ingen åska.. Det är ju då det kallas för kornblixtrar.

Önskar Er alla en Skön Dag "trots väder"Flört

Tuvalu
0

Jag har väldigt blandade känslor till snön. Fick den ligga kvar och vara vit så lyser den ju upp i mörkret. Men som vårt klimat är nu så blir det ju bara blött och blaskigt och det gillar jag inte.

Mina grabbar älskar snön! Men här hade vi bara massor av regn igår. Tack och lov för jag har inga vinterdäck och just nu inte råd att köpa heller…

Tatsja
0

#7 Vad har du för bil? Kan kanske ha däck?

Älskar snön. Den ska komma till första advent och ligga kvar tills ungarna haft sportlov. Sen får den gå bort.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?