Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 810 ggr
[mia-38]
0

Vad vill han?

Har undrat ett bra tag nu på vad människan egentligen vill mej.

Han och jag träffades i somrars en kväll. Det bestämdes att vi skulle hitta på dittan och dattan. Men sen blev det helt tyst från honom.
Efter ett par månader av total tystnad så sms:ar han mej på morgonen innan jobbet. Blev förvånad.
Sedan dess, ca två månder, så har han sms:at nästan varje morgon. Senaste veckorna har han skickat roliga historier på kvällarna med. Men inget annat.
När han är barnledig om helgerna så hör han inte av sej alls, om han inte är full så han inte kommer ihåg att han ringt eller så.
Han kommer inte med förslag om att ses.
Han skickar bara sin sms när det passar honom och sedan inget mer.

Fattar inte vad människan vill egentligen. Börjar bli lite ilsken på att det bara passar att höra av sej när det passar honom.

Ska nog ta och fråga han vad han vill och vad han menar med detta. För sms-kompisar har jag redan så det räcker.

Tatsja
0

Skick iväg honom. Inget ha. Verkar vara en sån som både vill äta kakan och ha den kvar.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Ja Tatsja! Det känns så. Jag vill ha nåt seriöst om det ska vara nåt över huvudtaget. Inte nåt halvdant.

Tatsja
0

Jag är hellre ensam än ensam i en tvåsamhet.

Väl mött, Tatsja

MIRJAMI
0

Verkar vara en konstig en….Fråga han om han ny kommer svara ärligt på den frågan.

[mia-38]
0

Han har åkt på en koncert med In Flames. Så han kommer inte att höra av sej så länge han är borta. Men när han kommer hem. Då duger man.
Nä tack. Det finns killar som uppskattar en på annat vis än bara när han själv vill.

Nicka
0

#5 Mycket bättre att vara själv. Spar Din energi på något annat ex: Din familj, liten eller stor spelar ingen roll. Din energi är Guld värd !

KramFlört

MIRJAMI
0

Ja…är det först nu det passar för han höra av sig så låt det vara. Du är värd mycket mera!! Var rädd om dig.

Tuvalu
0

Jag vet ju vad han tycker om dig Mia. Och jag tror att han är en ganska blyg kille i grund och botten… Men ställ "krav" och be om ett ärligt svar, helst öga mot öga ;-)

Lycka till!

Själv är jag helt ur A:s värld! En temperamentsfull kille det, är inte alltid vad det först verkar som…

[mia-38]
0

Jag ger han en chans till. Han ringde igår så vi pratade i en timma.
Han skulle inte ringa om han inte brydde sej om mej.

Nicka
0

Oj dåSkrattandeär han blyg..hihi..lite gulligt, tycker Jag förståsFlört

Ja men då vet Du ju, MiaSkrattande..det får bli DU som tar kontakt i börjanFlört.. Spännande iaf. Lycka Till.

[mia-38]
0

Blyg och blyg. Det vete 17. Det verkade han inte till att vara när jag var hos han. Flört Han ville då att jag skulle stanna över natten. Men jag var tvungen att åka hem.
Så jag vet inte vad det handlar om. Men jag ger han chansen en gång till. Skynda långsamt.

Katarinaj
0

Själv har jag fått allergi mot alla hormonstinna karlar, som tror att dom är Guds gåva till mig och resten av kvinnfolket.

Kan snart inte ta en enda Man på allvar. Men det behövs inte, för det gör dom så bra själva.

Jag njuter just nu av att vara själv, tids nog kommer väl Prinsfan.

Men du Mia…Lycka till Flört

[mia-38]
0

hahahah Prinsfan! Den var bra Katarinaj. Skrattande
Jag vet inte om jag kan ta honom på allvar just nu. Men jag försöker ta det för vad det är. Dyker prinsfan upp på annat håll så är det ju fritt fram.

Tuvalu
0

#11 Näe, jag vet inte heller vad det handlar om då *ler* var bara en tanke som slog mig… Vet ju vad han sa till mig i somras, han trodde ju inte att det fanns någon för honom ju… :(

# 12 Jag håller med *s* Till viss del, för jag vill ändå tro och hoppas att den sista killen jag "pratar" med är sann och äkta mot mig! Är han inte det då vet i 17 om jag någonsin kommer att tro på någon igen… Tyvärr så bor han 40 mil bort, så typiskt!

[mia-38]
0

Visst finns det någon för honom..om han bara öppnar ögonen.Skrattande

Tatsja
0

När kommer min prinsfan då?

Aldrig verkar det som. Ibland känns det som om ingen vill ha en överviktig, handikappad, äldre kärring. Men jag får leva efter mottot. ensam är stark.

Väl mött, Tatsja

MIRJAMI
0

Tatsja…..du har ju en hjärta ut av guld. Den dagen den där prinsfan kommer kommer denna prins se det…..Men var då kräsen!! Ska den vara en prins ska han behandla dig som en prinsessa!!

Jag sitter och väntar även på en…om nu någon skulle hitta sig till en ensamstående mamma, övervigtig, enveten, och van att ta hand om det mesta själv.

Vi kvinnor kan nog klara oss utan män med…..För mig var den förra bara ett extra barn då man skulle mata och nästan byta blöja på han med.

Tatsja
0

Svårt att hitta någon när man är handikappad. Har varit medlem på vissa av dessa *hitta* sajter. Kostar skjortan och det enda jag fick ut av det, var att jag ska vara tacksam att någon vill Hmhm mig. Det ställer jag inte upp på.

Väl mött, Tatsja

MIRJAMI
0

Nej, Tatsja det kan jag förstå…man är ju inte ute efter just det där. Har du testa att gå i kyrkan…kanske har de några grupper för äldre? där kan man ju kanske träffa på någon?? Min mamma sa alltid att biblioteket var ett bra ställe att träffa någon…

Tatsja
0

Kyrkan vill jag inte. Har inte samma tro. Finns ingen kyrka för det jag tror på.

Väl mött, Tatsja