Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 607 ggr
[mia-38]
0

Vad händer i helgen?

Nu är det helg, igen. Hemskt vad tiden går fort.
Idag ska jag jobba. Ensam chef, många sjuka och hur mycket som helst att göra.Tyst Ikväll ska jag städa lite.
På lördag ska jag städa lite till. På kvällen ska jag dejta.Flört

Och på söndag ska vi till min pappa.

Fullspäckat!

Kram till alla.

Katarinaj
0

Har min 9-åring här from i dag och en vecka framåt, så vi får ha lite myspys i helgen. Fast jag jobbar i morgon förmiddag.

Söndag får det väl bli pappsen en sväng.

Sen behöver jag ge mig på mina lövhögar.

Hoppas ni andra får en bra helg.

[mia-38]
0

Ikväll sitter jag o pimplar lite vin och lyssnar på bra musik. Spelar på datan och kikar in här med. Sms:ar lite med den söööte.Tungan ute

Tatsja
0

Ska se numbers klockan 23.10

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Nu är det lördag morgon. Sitter med en kopp kaffe i handen och tar det lungt. Ska sedan städa hela huset.Obestämd Orkade inte igår.
Nyss satt på tvättmaskinen och väntar på att sonen och hans tjej ska gå upp.
Väntar med spänning fram emot kvällen. Flört

[LenaB]
0

Morron på er!

Jag vaknade tidigt som vanligt, att man inte kan sova på helgen…suck! Men men man får mycket gjort *skratt*. I kväll ska jag ha några vänner på middag och sedan bär det iväg ut på krogen. Glad

Tatsja
0

Vaknade tidit. Satte på kaffe oc sen datan. Ett bloss oc vid alvnio das att väcka sonen. Tatsja ska ju ut. Väntar med läntan att läkarna ska säa att ja får å ut med enne ien.

Kan inte annat är skratta när ja ser ur skriften ser ut.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tuvalu
0

Idag är min enda lediga dag den här veckan så jag ska lägga min energi på mitt hem. Men har så svårt att slita mig från datorn :P

Igår kväll var jag ute och käkade thaimat med några goda vänner. Sen åkte vi hem och tittade på Idol och åt massa godis. Så min mage är inte glad idag *s*

Ha en härlig lördag!

[mia-38]
0

Förstår varför du har svårt att slita dej från datan Tuvalu!Skrattande hehehehe.

Jag håller på att städa, mellan raderna här inne. Fick sms från min goding om att nu är det inte många timmar kvar tills han är här. Han längtar verkligen. Verkar det som.

Tuvalu
0

Vad lätt allt kan kännas av ett sms Skrattande Jag har inte fått något idag då han är på äventyr med dottern så jag får vänta på min tur, tills dottern har somnat ikväll Flört 

Klart att godingen längtar efter dig!

[mia-38]
0

Oj vad kul o se ett ansikte Sanna!
Jaa…ha är bara såååå fin. hihihi.

Tuvalu
0

# 10 Ja, det är alltid kul att få ett ansikte på den som skriver :)