Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 309 ggr
[mia-38]
0

Fars Dag på söndag

Brukar du fira din Far? Firar barnen sin pappa?

Här firar vi min pappa, alltså sonens morfar. Vi kan köpa en bukett med blommor och en trisslott. De gånger vi inte kan ses så ringer vi och grattar.

Sonen firar inte sin pappa om han inte är där.

SimsBrooke
0

Vi brukar inte direkt fira pappa, men jag brukar köpa något. Men jag har fått väldigt dåliga ideer på sista tiden.. Man ger honom saker hela tiden, har gett mkt skruvmejslar och sådant. Och jag har börjat tröttnat på det. Funderar om jag ska köpa två trisslotter =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

MIRJAMI
0

Nej här ska det inte firas då min ex inte kommer ihåg mig på mors dag. För brukade vi alltid fira min pappa, barnens morfar. Sak be min mamma tända ett ljus på min pappas grav på söndag.

Asa-N
0

Dottern ringer pappa sin o grattar.

Tatsja
0

Har ingen far eller morfar. Farfar dog innan jag föddes.

Mina pojkar ringer sin far och grattar. Om de kommer ihåg.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Christina-Lundberg
0

Här gör vi så att vi lägger all krut på min far (barnens morfar)…. döttrarna har pratat ihop sig och någon uppvakning av deras far blir det inte en tal om - som han har uppträtt… Han har kort och gott brännt alla tändstickor.. Sedan han drog in henne igen, för 22gången på 2,3 år….
Jag är glad att min älskade pappa finns kvar. Utan honom - tja då skulle nog livet stanna… Det är mycket som jag har bollat med honom. Nu när mamma inte finns till hand.

Tatsja
0

Brukade rina min mors sambo oc e onom rattis, men fick öra på omväar att det inte var uppskattat, varken av onom eller ans barn. Så nu ar ja slutat. Känns så meninslöst

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?