Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 566 ggr
[mia-38]
0

Vad händer denna veckan?

God morgon på er alla. Nu har vi ännu en ny vecka framför oss.

Har ni några planeringar för veckan? Något som ni ser fram emot lite extra. Eller något ni INTE ser fram emot.

Kram till alla.

Tatsja
0

nytt tanentbord

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tuvalu
0

Har dejt i kväll och det ser jag fram emot. Imorgon kommer mina goa grabbar hem och det längtar jag efter.

Sen blir veckan full med jobb, har bara fredagen ledig men jobbar inte så långa dagar alla dagar. Men jag får min belöning när lönen kommer :)

Tatsja
0

Hurra, nu kan jag skriva g och h. Fick mitt nya tangentbord idag. Skönt. Händerna vilar bättre när det är bruten, lutande.

Nu kan ni läsa vad som står och behöver inte gissa.

Väl mött, Tatsja

[mia-38]
0

Vad skönt Tatsja. Men nu har vi problem med musarna till datorerna. Ingen funkar! Varken till min eller Emils data. Spelar ingen roll vilken mus eller data vi testa med.
Som tur är har jag ju en sån där på tangentbordet.

Men hur 17 kan det bli så?

Tatsja
0

Kanske bara för att mitt tangentbord kom idag. Fniss. Ska logga ut. Hörs senare. Kramiz

Väl mött, Tatsja

Katarinaj
0

Jag ser faktiskt fram emot Onsdag, då åker jag med en arbetskamrat, Kocken, mina chefer på ett Julbord hos en av våra varuleverantörer i Jönköping, det ska faktiskt bli skoj.

Vi skulle bo över på Hotell, men alla Hotell i hela Jönköping med 3 mils omnejd var fullbokade, är tydligen någonting på Elmia, tyvärr.

Tatsja
0

Denna vecka ska jag bara kolla såret och läkningen.  Sen blev jag riktigt sur nu ikväll

Mina barnbarn med mor deras ska upp till Stockholm i slutet av månaden. De åker på fredagen och kommer hem på söndagen. Det visar sig att min son ska köra dem och vara där uppe tills de åker hem.

Ingen av dem frågade om jag kunde ta Tatsja själv. Ändå vet de att jag inte kan göra någonting förrän jag har fått fullt klartecken utav läkaren.'

Som det ser ut idag, så får jag inte ens diska. Går jag ut med Tatsja och hon drar till lite grann, så är risken väldigt stor att hon drar upp såret. Har ju väldigt ont runt hela såret i magen. Rycker hon, blir det sjukhus igen. Har jag väldigt otur, så kan de skära upp mig igen.

Det vill inte jag. Men jag får lov att kämpa själv den helgen från mitt på dagen på fredagen.

Just nu känns det som om jag skiner i allt för tillfället. Ingen idé att väcka honom för utgång., Gör det själv.

Så nu är jag sur, ledsen och besviken på dem.

Väl mött, Tatsja

[mia-38]
0

Jadu Tatsja. De kunde minsann frågat dej innan om det är OK.Eftersom du har ditt sår. Förstår att du är sur lessen och besviken på de.
Kan han inte komma tillbaka när han kört de till stockholm?

Tatsja
0

Nej, det är lite över 16 mil till Tyresö och sen ska hon och barna hem också.

Väl mött, Tatsja

[mia-38]
0

#6 Vad kul med julbord! Man börjar ju så smått att fundera på det.

Idag skulle egentligen killen jag träffa komma hit. Men han åkte på att jobba till tio ikväll. Så vi ska ses i helgen i stället.

Ska ta hand om ett studiebesök i eftermiddag. Det är skoj med lite nya människor. Kan vara lite turbulent på jobbet ibland. Vissa som ska jobba där kanske bara kommer 2-3 dagar. Sedan anmäler de sej sjuka. Och kommer inte tillbaka. Vissa är jätteglada att få vara där och jobbar som 17.
Synd att en del vuxna männsikor inte har mer ansvar i kroppen och jobbar som de ska. De blir ju avstängda i slutänden av AF.