Ny vecka
Ännu en ny vecka framför oss.
Den består av jobb, umgås med kompisar och sonens skola.
Har ni nåt kul på gång i veckan?
Kram till alla.
Gymnasieinformation på skolan på onsdag och utvecklingssamtal i skolan på torsdag… och så hamsterutställning på lördag :o)) det är mitt schema för veckan utöver jobbet.

Inget kul på gång här… Barnen är hos sin pappa och jag har ledig helg men inga planer…
Jag har jobbat från Måndagkväll. Ska jobba sista natten inatt o sen sova halva Torsdagen. Under helgen hade jag tänkt att försöka ta tag i att hämta alla kartonger jag har kvar hos exet (dom har ju legat kvar där ett tag nu, tog bara det viktigaste då jag flyttade). Bl.a så är ju mitt julpynt där, osv… Sen får vi se om det blir till att julpynta framåt 1a advent, eller ej. Men då finns iallafall möjligheten.
Hade hoppats på att få träffa min särbo till helgen, då jag kommer jobba o gå utbildningar hela nästa vecka, o därför inte kan träffa honom förrän i december, annars… Men han hade igår lovat en kompis att hjälpa honom att flytta till helgen, så… Det blir la inget med det…
Vi bor 10 mil ifrån varann, så man måste liksom planera allt… Jobbigt som tusan, om ni frågar mig. Jag är dessutom verkligen ingen distansförhållande-människa…
Nåja… Jag försöker tänka positivt!

Han letar jobb här i Göteborgstrakten, o så fort han hittar ett jobb så kommer han till mig… Men bara jobbigt att inte veta när?
#3. Måste vara jobbigt med distansförhållande ja. Jag skulle nog inte klara av det även om det "bara" är 10 mil. Det är ju det där spontana man vill ha. Att bara kunna åka över på en kopp kaffe.
Hoppas han får jobb i GBG! 
Jag har tränat på gymmet idag. Har börjat med det nu igen. Och gud vad skönt det var. Kände receptionisten som stod där idag coh hon frågade mej om jag ville bli värd. Jobba minst 2 timmar i veckan i receptionen och får träna så mycket jag vill, GRATIS!!
#4: WOW!!! Vilket toppenerbjudande!!! Ta det!
Jag hade inte tvekat en sekund! Det är ju hutlöst dyrt att träna regelbundet idag…
Ja, jag klarar inte av distansen speciellt bra heller, men hoppas hela tiden på att det snart löser sig med jobb för honom, så det på samma gång löser sig för oss med avståndet…
Ja phernilla. Jag tänker tacka jag minsann. Sonen funderar på att börja träna nu så då kan man betala för honom istället. Det blir ju lite billigare då de går på skola.
Att jobb ska vara det som står ivägen oftats för ett fungerande förhållande. Det är nästan samma här. Han förlorade ju jobbet och då ville han inte satsa förräns hans privatliv är ordnat.
Men jag hoppas för er skull att han hittar jobb där. Kanske lite lättare än här i denna lilla håla.
Han har iallafall sökt till lärare i Arabiska. hahahahaha. Och det är på skolorna här i Nybro. Jag hoppas han får det så det inte blir att han får dra långt härifrån.