Har varit på klassfest med Tim:s klass, det var trevligt. Sen körde jag inom jobbet och åt Potatiskaka, Ankbröst och Calvadossås Mums.
Chefens man ville gå en sväng på Puben, men jag ska ha frukosten på jobb i morgon bitti, så det blev hem i stället.
Annars barnledig i kväll. Barnbytarvecka i dag med Tim och storebror är i Jönköping på Dreamhack.
Jobbar Lördag och Söndag, så det blir en lugn helg ( som vanligt )
Idag så har scouterna här Julbasar och som f.d. ledare så är det klart att man ställer upp och hjälper till så om en dryg timme så går vi iväg här för att ställa i ordning tills alla besökare kommer vid 10-tiden. Detta är jätterolig men jättejobbigt, man är helt slut när man kommer hem, men ack så roligt man har :o))

Igår kväll var vi hos en vän och åt tacos, det var både trevligt och gott.
Idag ska jag jobba till 15.00 och sen var det tänkt att vi skulle åka till stan och gå på bio men som jag känner just nu så tror jag det blir film hemma.
Imorgon blir det julstök, har inte plockat fram något ännu och barnen ska fixa sina pepparkakshus. Sen är det julskyltning också.
Idag blir det att städa och plocka fram ljusstakar och ljus. Mysig tid detta.
Annars blir det en lugn helg. Skulle träffat killen men han valde att dra till GBG med sin killkompis istället.
Ska nog ut och köra en runda med min nya bil med. Hhihihi.
Idag ska jag till min pappa så ska han hjälpa mej med bilen.
Sedan ska jag ner till gymmet och träffa en som jag ska prata med om att bli värd. Efter det ska jag in till Kalmar och träffa kompisen.
Så idag är det full rulle.