Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 15-ot-off-topic
Läst 1257 ggr
[mia-38]
0

Vem ska man tro på?

Nu är jag rikigt förbannad!
Har en tjejkompis på samma dejtsida som jag och den utländska killen har. Hon vet att han och jag pratar och träffas ibland.
Nu är han i GBG (tror jag) med sina kompisar.
Nu hade tjejpolaren gått in och frågat han vad han gjorde. Han skrev att han var hemma. Att han inte gjorde nåt alls. Hmmm…?! Han vet inte att hon och jag är kompisar.
Detta skrev hon till mej och jag ifrågasatte honom.
Han blev jättearg på mej. Trodde det var jag som hade gjort en fejksida och spionerat på honom. Det skulle aldrig falla mej in.
Min tjejkompis gjorde detta på eget bevåg utan att fråga mej först.
Men nu är saken den…ÄR han i GBG eller är han hemma?
Han skrev till mej att de skulle gå ut och äta precis då. Men till henne så kunde han skriva ett tag och hon frågade även om han var inne ikväll på sajten. Det skulle han vara ja för han hade tråkigt i helgen.

Han tror nu att det är jag som har den sidan. Att jag spoinerar på honom. Men det känns nästan som om han ÄR hemma. Jag tror inte han skulle sitta vid datan när han är borta i GBG med sina polare. Eller vad tror ni?

Vad läser ni ut av detta?

Katarinaj
0

Usch jag tror jag kräks, är min spontana reaktion.

Jag öppnade upp mitt Spray date konto häromdagen, ett år sedan jag var där sist. Två killar började genast skriva och verkade helt ok. Den ena ville att vi skulle prata på Msn, vilket jag inte har, men jag startade upp ett konto och "addade" honom och skrev ett offlinemeddelande till honom. Inte en enda gång har han varit inne på Msn och inte svarat på meddelandet. Han lämnade ändå ut sitt hemnr. och ville att jag skulle ringa i veckan som gått. Jag gick in på Spray date för att kolla och jodå, där är han inloggad. Va f'n skulle jag då öppna upp ett Msn-konto för? Jag har inte ringt honom och kommer inte att göra det.

Den andra killen har jag pratat med i telefon två gånger och lite via sms. Han ska till orten där jag bor i dag och döma innebandy, så han skickade sms i morse, han vill att jag kommer dit, för han vill se hur jag ser ut. När vi pratade i telefon sist hade han skrivit upp vad/hur en tjej ska se ut.

155-165 cm lång, väga 50 max 55 kilo och ha 35-37 i skonr. max 38??

Han verkar trevlig, men jag känner inte för att gå ner till idrottshallen för att visa upp mig, så han kan bedöma om jag ser ok ut i hans ögon, tycker inte det känns bra.

Vad tycker ni, om han då inte gillar det han ser, så är det goodbye, man kan väl inte bara bedöma efter utseendet?

[mia-38]
0

Jadu katarinaj. En del killar går bara på utseendet, tyvärr. De är så ytliga så hälften vore nog.
Hoppas inte du åkte dit för att visa upp dej så han kunde kolla in om du dög eller inte.
Vadå max storlek 38 i skor?? Det var det värsta jag hört.

Angående mitt problem så känns det som om han ljuger för mej. Jag tror han är hemma i Kalmar och fegar.
Man kan ju undra vem av oss han ljuger för? Han skyllde på mej att jag spionerade på honom. Men självklart gör jag ju inte det. Nu svarar han mej inte på sms. Men det gjorde han ju inte igår heller för den delen.
Nåt mysko är det med karln.

Katarinaj
0

Hej Mia, nä han skrev att han är i hallen till ca 17.00, men jag har inte hört av mig.

Han sa till mig att alla går först o främst efter utseendet, när jag sa att det spelar inte mig någon roll, för så är det för mig. Herregud vi är inte 20 längre, vilka krav kan man ha egentligen.

Nä är han seriöst intresserad tycker jag man bestämmer en riktig träff, man måste väl ändå prata. Hur dumt känns det inte om han ser mig och direkt känner, nää inte i min smak. Då ska jag bara gå hem igen, snacka om förnedring. No way!

Din karl verkar inte ärlig, men jag skickar PM om det till dig Mia, lite senare. Korten får tala…

Kram så länge

[mia-38]
0

Alla går inte alls efter utseendet som han säger. De som är vettiga kollar vad som finns innanför pannbenet. Men visst måste det ändå finnas nåt man attraheras av i utseendet. Fast man har ju inte de kraven han ställer…hahahaah.

Lägg gärna för mej igen katarinaj. Jag mår inte bra.

KRAM

Tuvalu
0

Ja, du Mia… fick du någon klarhet i detta sen? Tycker det har varit lite mycket runt den här mannen som gjort att du tvivlar, kanske han inte är rätt ändå?

När jag var med på dejtingsida så hade jag bara en bild på mig ibland. Ville liksom att man skulle bli nyfiken på mig inte på hur jag ser ut. Och jag svarade också på meddelanden från människor som inte hade bild. Men visst, dem jag valde att skriva till var ju killar som tilltalade mig ytligt. Många av dem jag träffade på dejtingsidan är jag fortfarande vän med. Jag är nog bättre på vänskap än på kärlek :)

#1 Är du säker på att du la till rätt mailadress då du addade honom på msn?

Asa-N
0

Nej denna killen skulle jag dumpa.

[mia-38]
0

Jag fick en förklaring av honom senare igår. Han var kär i tjejen som han hade träffat i somrars. Hon stack utomlands men kom hem nu igen och hörde av sej till honom.
Han var kär i mej i början men tydligen hade han starkare känslor för henne eftersom han backade på mej då.
Vi ska vara vänner och träffas ibland OM hon går med på detta. Han hade inte berättat för henne om mej. Vete 17 hur han ska få det att gå ihop…??!!
Nu hade vi bestämt att ses ikväll över en fika och prata. Men nu snackar han om att hans killpolare vill bjuda han på middag. Han frågade om jag ville hänga med dit. Men det har jag verkligen ingen lust med.
Han väljer bort mej hela tiden för sina andra vänner.

Tuvalu
0

Mia, lägg din energi och din kärlek på någon som förtjänar den! Du är värd så mycket mer!

[mia-38]
0

Jag veeet Sanna. Tyvärr rår man inte över sina känslor. Men jag ska verkligen försöka att strunta i honom nu.
Det verkar lite som om han inte vågar träffa mej själv nu efter detta.
Jag nobbade ju att hänga med till hans kompis. Tror det sved lite.
Hahahah.

Tuvalu
0

Du måste vara starkare än din känsla även om det är svårt. Jag vet precis hur det känns ju… Du vet ju att jag var svag för M som bara ville en sak med mig men jag sa nej varje gång fast jag egentligen ville ha honom Skäms Men jag är värd så mycket mer än att bli utnyttjad…

Allt har en mening min vän och när du står där med facit i hand så kommer du att förstå… Flört

Katarinaj
0

#5 jadå jag skrev mailadressen och sen hade han addat mig, så då stod bara hans förnamn som kontakt. Om inte annat så har han mitt mobilnummer, eller kan han ju skicka ett meddelande på spray date.

Det är hans förlust, jag bryr mig inte så mycket, men det känns klart lite snopet, när man öppnar msn konto och sen sitter man där med lång näsa. Men jag är lika glad ändå.

[mia-38]
0

En del karlar är sånna katarinaj. Ber om att få komma på MSN-listan. Sen loggar de inte ens in. Många som ber om att få komma in där visar gärna upp sina personliga kroppsdelar på webcamen.
Sånna snuskgubbar betackar man sej ju för!

Tuvalu
0

# 11 Ja, då fanns ju ingen förklaring till varför han inte pratar på msn. Men adda några andra, det finns många intressanta människor där ute… Och en del underliga också men dem kan man ju välja att plocka bort när man upptäcker vilka dem är och vad de har för syfte.

Jag har hittat några riktigt goa vänner i cybervärlden.

[mia-38]
0

Ja man kan hitta riktiga guldklimpar som vänner på nätet.
Och som Tuvalu skriver så kan man plocka bort de nötter man inte vill ha på MSN. Till och med spärra de.
Jag har en konstig en på MSN som hojtar på mej hur mycket som helst. Sedan frågar han vad jag tex gör. Jag svarar då med det jag gör. Sen kan frågan komma igen efter några rader. Pust!
Väldigt konstig människa. Hahahah.

Man har ju fått kontakt även här med fina människor…*blink*

[mia-38]
0

Fick mail på dejtsidan sent igår förresten från min "kärlek". (Tyvärr känns det som om att han är det)
Han mår inte heller bra nu.
Han kansek blivit dumpad själv av den där tjejen nu då.
Jag kan prata med honom som vän om det. Men ska det sedan bli nåt mer så får han verkligen skärpa sej. Och då menar jag SKÄRPA sej.

Tyvärr känner jag i mitt hjärta att han är mannen. jag kan inte rå för mina känslor. Hur jag ska göra om han är tillsammans med den andra? Tjaaa…glömma och gå vidare. Men det svider ska ni veta. Som attan.
Jag har åkt dit. Jag kan knappt äta eller sova. Varför ska man trilla dit på en som inte är ärlig mot en?