Hur mycket ledigt i jul?
Har ni mycket ledigt i jul? Eller ska ni jobba mycket?
Vad ska ni hitta på när ni är lediga?
Jag själv skulle varit ledig från den 22/12-7/1-09. Men nu kom det in akutjobb så 5 av oss ska jobba i mellandagarna. Mej gör det inte så himla mycket att jobba. Jag är glad över de dagar man får vara ledig ändå.
Sonen ska nog umgås med sina polare och tjejen. Han ska även ha besök av kompisar från Vetlanda.
Så han tycker bara det är bra att morsan ska jobba..hahaha.
Vet att det finns några som jobbar inom vården här. Ska ni jobba mycket?
Jag är ledig 22-23 december, jobbar dock alla mellandagar, jobbar ju på en redovisningsavdelning och vi har årsbokslut :o)
Jag önskar jag kunde säga att jag jobba, men det är så många år sedan. 16 november, 2995.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
1995 måste du menat Tatsja..hahhahaah
Oops. Blev fel. Så är det när jag inte ser ordentligt. Vovven åt ju upp de andra ögonen.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Jag jobbar som ekonomiassistent på en redovisningfirma och vi kämpar denna vecka ut med att arbeta ikapp så mycket vi bara kan eftersom vi stänger kontoret 22 dec och är tillbaka den 7 januari nästa år, känns skönt att åtminstone kunna ge sina barn ett riktigt jullov. Vi stänger varje år vid denna tid för att ladda upp batterierna inför alla "tolvor" och sedan kommer ju den dryga deklarationsperioden, då alla ca 200 inkomstdeklarationer ska göras på två personer, blä!!!!