Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 1093 ggr
[mia-38]
0

Många julklappar?

Har du många att köpa julklappar till?
Och hur mycket ungefär lägger du i pengar på det?

[mia-38]
0

Jag har väl en ca 15 stycken att köpa till!! Man blir ju ruinerad.Tyst
Brukar låta klapparna kosta mellan 60-100 kr /st.
Och till sonen blir det ju lite mer. Det är det viktigaste anser jag.

Asa-N
0

Jösses!! Jag har tack och lov bara dottern att handla till, men det räcker så väl :o)

[mia-38]
0

Ja Åsa. Jag önskar jag med hade det så.
Det har ökat med 3 personer detta året då min syster har 3 fosterbarn. De måste ju oxå få klappar. Viktigt att de känner sej delaktiga i  den nya familjen.

Tatsja
0

Jag har mina barn och barnbarn. Sen brukar grannens flickor få en liten sak för ungefär 100kr styck.

Blir lite mer till barnbarnet. Då jag ger exet lite dåligt samvete, så får jag alltid lite extra att köpa för. Glad
Han ordnar inget. Men jag skriver då från farmor och farfar.

Iår blir det med hans pengar till barnbarnet cirka 4000.- Sen pojkarna ungefär 1500 var

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

russigabettan
0

Det blir inte många klappar alls i år, barnen får några stycken och så ska de få köpa en present till sin pappa. Jag har ju inga pengar alls i princip, Andreas spärrade ju konton och tog allt när han stack. Man får vara glad att han lämnade alla möbler.

Det blir till att ta ifrån barnbidraget som kommer imorgon och sedan ska ju lönen gå till alla räkningar och januarimånads överlevnad.

Ska i alla fall få hela lägenheten omtapetserad av hyresvärden, det känns som en julklapp till mig och barnen.

Största och framför allt viktigaste julklappen är att jag har mina älskade barn hos mig.