Första julen..
Detta är min första jul som mamma och min första jul som ensamstående.
Stor kram till alla er andra ensamstående, vi är enastående glöm inte det !!!
/ Madde
Amor Vincit Omnia
Kram tillbaka till dej och dina barn Mads.
Visst är vi enastående. 
Hoppas ni får en bra jul nu.
Kram från Mia
Detsamma Mia !
Noah fyller 1 år 28/12 så det blir mycket firande nu i veckan som kommer. Ska bli mysigt.
Kram
Amor Vincit Omnia
Ahhh….Vad mysigt! 1 år bara. 
Min son fyllde 17 nu i veckan som var. Jösses vad tiden går. Så ta vara på den med din son. Och känner du dej ensam så bara kom in här o skriv av dej vännen.
Kram
Tack, ja han är liten min lillfis. Vi blev ensamma när han var 6 månader och ja egentligen var jag ensam redan under graviditeten. Men kan aldrig ångra någonting för Noah är mitt älskade lilla öde som jag är så tacksam för.
Visst är det ensamt om kvällarna när han somnat, men man får ju roa sig här helt enkelt så går tiden 
Kram
Amor Vincit Omnia
Nä helt rätt Mads. Man ångrar aldrig sina barn! Man kan ångra andra handlingar..men aldrig det.
Hade jag inte haft min son så vete 17 hur det hade gått vissa gånger. Det är ju de man lever för. Även om livet känns tungt ibland så får man skärpa sej just för att ge sina barn en trygg och bra uppväxt.
Det fixar du! 
Åh vem minns inte första julen med dottern…. :o)) fast som ensam var det hennes andra jul men den första så var hon bara dryga 2 månader så det var inte så mycket ändå.
Visst är vi enastående :o)

Visst är vi enastående som fixar och donar för att barnen ska få så juligt som möjligt samt en så bra vardag som möjligt dessutom.
Ja du Mads, visst är man ensam när barnen somnat och allt är tyst och man dessutom inte kan göra något utanför hemmet.
Våra barn är värda allt, de är de som gör livet värt att leva och just därför tar man sig samman och klarar alla bekymmer man stöter på, man har en inre styrka som man inte visste om. Fast det förstårs, är det någon som har ett par miljoner över att ge mig i julklapp, så skulle vardagen bli sååå mycket enklare

Kram tillbaka!!! och visst är vi enastående, tyvärr glömmer vi ofta bort allt bra vi gör, för att oftast tänka på det vi inte kan göra, och då tar det dåliga samvetet över.
Vi behöver alla dunka oss själva i ryggen och inse hur mycket bra vi faktiskt gör lite oftare 
Bra tråd Mads 
Tack alla fina ni för härliga inlägg 
Ja barnen är guld värda och ger så mycket. Idag har Noah varit en riktig charmör och vi har kramats mycket. Han över sig på att gå och blir så stolt när jag klara några steg och klappar då själv händerna och skrattar. Härligt !
Visst hade jag velat dela dessa stunder med någon men samtidigt är jag så tacksam att jag har dem så i stunden spelar det ingen roll.
Kram till alla
Amor Vincit Omnia
Barn är underbara. Dessa härliga kramar och våta pussar. Nu får jag ju det av lilla barnbarnet.
Helgen som gått, var första gången som hon var hos pappa. Sonen och hans tjej har nu separerat. Det hade tydligen gått väldigt bra. Fast han ringde mig flera gånger. Tur han har mamma att hänga sig på.
Josefin ville absolut att pappa skulle ringa mig, så hon fick säga godnatt och pussa vovven genom telefonen. Hon blir 3 år i april.
Jag är så tacksam för detta lilla barn och att vara farmor är så underbart.
God jul på er alla.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?