Barnen ska få göra sin egen pizza, sedan ska vi gå till mina föräldrar och spela spel och umgås en stund.
Nyårslöften….hmm jaaa, finna en stabilitet för mig och barnen det är det viktigaste för mig just nu och just ja, hitta ett bättre arbete med kortare väg till jobbet och helst bättre betalt.
Vi blir nog hemma på nyårsafton, ev kommer några kompisar till Malin hit.
Nej nyårslöften har jag slutat med för många år sedan :o)
Antingen ska jag på en fest hos en sk kompis. Eller hemma med ungdomarna eller vara hos en killkompis och dennes dotter.
Festen jag är bjuden på känns lite mysko då det varit några turer om vilket som är sant eller ej. Då min sk kompis har en förmåga att säga sånt som sedan inte är sant.
Hemma med ungdomarna är jag inte så pigg på att vara heller.
Så kanske att jag bestämmer mej för min killpolare.
Nyårslöften har jag med slutat med då det oftast blir det tvång att göra dittan eller dattan. Då funkar det inte. Men jag tror och hoppas på att det nya året blir bra med många möjligheter.

Inget bestämt än
Vet bara vilken klänning jag ska ha
Ja, jag ska lova mig själv en sak inför 2009 men det kan jag inte dela med mig av här
Jag brukar inte ha några nyårslöften… Men jag tror och hoppas som du Mia att det blir ett år med många möjligheter.
Har bestämt mig för att sälja villan till våren. Det är väl den största förändringen men kommer nog att bli det bästa…
Jag ska vara hemma med son och hund. Vi äter lugnt och sen går han ner till sig eller över till kompisen. Jag har ont i halsen, så det blir att stanna hemma och se på teve.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?