Nytt år- nya möjligheter!
Nu är det snart år 2009.
Hur vill ni att det nya året ska se ut? Vilka förhoppningar har du och din barn?
Vad ska du göra själv för att det nya året ska bli så bra som möjligt?
Jag vill att det nya året ska vara bra utan större sjukdomar. Att min ekonomi ska se bättre ut.
Förhoppningarna är att detta ska bli ett bra år.
Jag tänker själv se till så att vi får det så bra som möjligt. Sonen i skolan och jag på jobbet. Ska försöka att hålla lite mer ordning hemma, hitta kärleken (kanske redan är hittad
), vara mer sparsam än tidigare.

Hitta ett liv som ensamstående förälder som är tryggt och fungerar praktiskt för både mig och barnen. Bättre ekonomi är ett absolut måste, frågan är bara hur i dessa dåliga tider???? Hitta ett eget boende, ett radhus eller en mindre villa så att jag betalar för en trygghet åt mig och barnen istället för att kasta bort det på hyra.
Ingen kärlek för mig än så länge, jag vill finna mig själv och stå på en stadig grund först. Skilsmässan går igenom tidigast 11 juni och så länge jag är gift om så bara på papret så är jag min man trogen.
Lära mig att uppskatta de små sakerna omkring mig och påvisa dem för mina barn också. Vara tacksam för det jag har istället för att vara bitter på det jag förlorat(blir nog det svåraste, måste ju acceptera allt som hänt först)
Jag önskar dig all lycka Mia med den nya kärleken, om det nu är den rätta och framför allt med din son som haft det så jobbigt.
The only way is up!!!!!
Tack russigabettan!! Du är go.
Jag hoppas att du får ordning på tillvaron med dina barn och allt. Jag lovar att det löser sej. Se tiden an.
Goa kramar!!!