Sjuk-tråden
Vad jag har fattat det som är det många som är sjuka just nu.
Startar en sjuktråd där vi kan skriva av oss om vår sjuka. Man kan känna sej ensam när man är sjuk. Att ingen bryr sej, ingen tar hand om en.
Här kan du få lite medlidande och varma kramar.
Så kom igen och skriv av dej din sjuka.
Vaknade med en hals som kändes som taggtråd. Har haft feber i 2 dagar nu. Sonen har haft förkylning och vagel i ögat 2 gånger. Så nu är det väl min tur. Inte vagel vill jag ha.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Jag vaknade natten till juldagen och hade världens yrsel. Somnade om och vaknade tidigt på morgonen och då var det inte bättre. Skulle gå på toa men höll på att trilla ihop. Fick hålla mej i väggarna. Låg hela dagen och framåt kvällen kunde jag ta mej ner till soffan. Då hade yrslen lagt sej.
Somnade och vaknade med huvudvärk och allmänt konstig. Nu är jag snuvig och hostig men piggare.
Nu har sonen trillat dit med feber, värk i hals och huvud.
Han har besök från Vetlanda som jag nog får köra hem idag.
Nä vagel i ögat vill man ju inte ha Tatsja. Räcker med ont i halsen ju..
Det går tydligen en hemsk influensa nu till jul. Värre än Hongkong och Asiaten. Jag har fått spruta, då jag ligger i riskzon. Men lindrig form kan jag få. Astman slår till så hemskt bara.
Väl mött, Tatsja
Ja det är säkert influensan vi har här då. Men varför ska det slå till när man är ledig och vill ha kul och hitta på saker. När sedan skolan/jobbet börjar igen är man ju utschasad iallafall…
Så är det jämt
Väl mött, Tatsja
Nu är sonen rejält förkyld han med. Och min förkylning förnyades igår känns det som. Suck.
Hur mår ni andra?
Vaknade rúnt fem med taggtråd i halsen och hosta. Feber i tre dagar nu. Men det ska väl vända snart.
Ska ut med son och hund nu
Kramiz
Väl mött, Tatsja
Jag är pigg som en nötkärna men dotra har inte hämtat sig helt från sin magsjuka hon fick på juldagskvällen.
Magsjuka vill man helst vara utan. Tar hellre en förkylning. Hoppas hon piggnar till snart.
Magen krymte ju liksom på henne så hon kan inte äta som hon vill ännu *S* men det blir ju billigare för mig *skämt*
Hahahah..ja så kan man se det Åsa. Att maten inte gått åt. 
Mer att frysa in då.
Väl mött, Tatsja
Hur mår ni alla?
Har ni blivit kvitt alla förkylningar och magsjukor?
Jag hade en släng av min yrsel inatt igen. Trodde jag skulle bli sängliggandes idag. Men det värsta var över när jag gick upp. Fattar inte varför jag får detta. Kan det bero på mitt undertryck som ligger på 98? Man ska ju helst bara ha runt 80.
Här är det en ny omgång. Vaknade nyårsdagen med hög feber igen. Näsan den rinner och hostan är hemsk. Känner mig väldigt svag i ben och kropp. Yr i hela kroppen. men jag hoppas det går över
Hoppas det går över snart. Vill inte känna så här. Räcker med allt annat man har.
Krya på er sjuklingar
Väl mött, Tatsja