Återgå till vardagen!
Nu är det snart dags att återgå till vardagen!
Börja jobba som vanligt igen, ta ut granen, alla julsaker. Ta fram nya blommor och andra lampor igen.
En del kanske känner stress inför vardagen. Nu när det varit så lungt ett tag. Hur är det för er?
Jag tycker det ska bli skönt.
Hur känner ni och era barn inför det? Att börja skolan igen snart.
Här är det full rulle med årsbokslut och mässa och jag vet inte vad så julsakerna får vänta lite :o)
Vi väntar till tjugonada knut. Men samtidigt känner jag att luften gått ur mig. Men det är väl denna influensa som gör så jag känner så.
Fast nu kan man se fram emot att sommaren ska komma.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Usch! Jag har ingen lust att börja stressa till och från jobbet igen och dessutom blir det att kastas rätt in i hetluften eftersom moms och arbetsgivaravgifter ska in till Skatteverket senast 19jan och det är ju inte bara ett företag som ska bokföras kan jag lova.
Fast att få ordning på barnens tider och rutiner ska faktiskt bli ganska så skönt, nu vet man ju knappt vilken dag det är och både Jennifer och lilla Alicia är uppe senare än vanligt. Jennifer har dessutom haft nattgäster 4 eller 5 nätter på lovet, fast det är egentligen bara roligt.
Det som känns bra för mig är att jag känner att min kämparglöd är på väg tillbaka, än är jag inte slagen. Julgran och pynt vill jag inte tänka på, men det ska bort före onsdag, frågan är bara när jag känner för att sätta igång, kanske passar på imorgon när Andreas ska ha barnen i några timmar(vanligtvis mellan 10-14 elr 15)
För mig blir det ena året lik det andra, inte mycket som förändras här inte. Bästa förändringen är ju att jag kan gå över till barnbarnet.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?