Russigabettan fyller år!

Åh, ni är ju helt otroliga! Tack så mycket!
Åh Grattis vännen, hoppas du får en toppendag ändå :o))
Stort JÄTTEGRATTIS !!!! Hoppas du haft & har en fin dag.
Kramar Madde
Amor Vincit Omnia
Grattis i efterskott. Hoppas din dag blev fin
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Det var en ganska bra dag på kvällen kom en kompis och tränade med mig, så vardagsrummet luktade som ett gym
Hade min karl fortfarande funnits med i bilden hade han dött den pedanta dåren!
Tyvärr slutade kvällen med att jag fick reda på att den min man lämnade mig för är 20 elr 21, nästan halva hans ålder alltså, och för en sådan liten skitunge valde han alltså att ta bort det barn jag bar på.
Det säger jag bara, skulle mina barn komma hem med en nästan dubbelt så gammal karl, som var gift och hade två barn, så skulle jag kastrera karln och aldrig att jag skulle acceptera att min barn förstörde ett äktenskap, då tog det hus i helvetet, det kan jag lova.
Dock verkar det som om de ej träffas mer och han säger att han är singel hmm…. sist jag kollade papper från tingsrätten är vi fortfarande gifta, så otroheten fortsätter med nästa brutta också och desperationen börjar nu lysa igenom, för han är inte kräsen, finns det bara någon med ett par tuttar så…..
Trodde inte jag kunde bli överraskad mer, hade visst fel igen! Mystiken tätnar……det är inte stort där vi bor, så ingen är osynlig!