Helgen
Vad ska ni hitta på i helgen då?
Här blir det ganska lungt. Ikväll slappa i soffan framför en varm brasa.
I morrn så ska jag städa lite hemma. Sonen ska till sin tjej.
Söndag åker jag nog till killen en sväng.
Vet du Mia, Jag läste som en krycka, Tyckte först det stod helgon. Sen när jag läste texten, så undrade jag vad det hade med helgon att göra.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Idag bär det iväg till Södertälje för en hamsterdag på Djurmagazinet där så jag är väl hemma framåt kvällen igen. I morgon blir det minsta möjliga på mesta möjliga tid 
Igår bakade jag thekakor till sonens förtjusning. Grannen var inne och nosade gott och fick lite till sig och barnen. Min väninna som hjälpt mig att lägga om såret fick också en påse. Vad passande sa hon. Vi som ska äta soppa idag.
Får alltid höra av sonen att jag är för givmild när jag bakar. Men jag tycker om att glädja grannarna som inte bakar själva. Även en på hörnan som är ensam och glad i dricka. Han blir så glad när han får något.
Gav honom ett julkort och en liten klapp. Enda julklappen han får. ingen gratta honom när han fyllde 40, så jag var över med lite tårta och bullar. Vi måste vara lite lyhörda mot våra medmänniskor.
Väl mött, Tatsja
Jag har nyss vaknat. haahhaha. Skönt att sova ut lite efter veckans arbete.
Tatsja, ja ibland läser man som en kratta. Jag kan själv stava som en kratta ibland. hahaha.
Annars blir det att städa lite hemma idag. Händer inte så himla mycket.
Hoppas ni alla andra får en trevlig helg.
Kramar!
Melodikrysset just nu. och iFokus och msn samtidigt.
Väl mött, Tatsja

mia- vakna 10.25, det var väl en skillnad mot vardagar, hur kändes det? 
själv blev jag väckt av en väninna kl. 10, snackade i telefon med henne en halvtimme och drack mitt morgonkaffe kl. 11..mjuk start med andra ord men sedan blev det fart :)….handla kläder med min tonåring - något lättare med killar men dock inte alltid lätt att falla honom i smaken, men båda blev nöjda - han med urvalet och jag med priset :) - 2 långärmade och 3 kortärmade tröjor för sammanlagt 300 kr :)…dessutom fick jag motion på köpet, cyklade i motvind - för er som inte vet, dagarna då det inte blåser här i Lund är få :)…sedan blev det matlagning, städning och nu äntligen är det helg för mig :)
ha en skön lördagskväll