Morrn morrn 17 Januari
Hej på er alla söta vänner…
Då var det den 17:e jan då… Hela Januari har snart gått…
Tala om att det gått fort? Men det är skönt att tiden går fort. Jag längtar, som så många andra av oss härinne, efter värmen… Då det är mitt i vintern o inte så mkt som ett korn snö, barmark, men lika förbaskat kallt som bara den, då kan det likagärna bli sommar för min del… :)
Vet inte vad vi har för temp här, men det känns som att det nog inte blir en sån där ruskigt kall dag idag… Solen skiner o det ser ut att bli samma väder som i förrgår… Men… Jag ska genast kolla läget… *brb*……..
Ja, det är hela -2 grader o solen har kikat in genom fönstrena under den senaste timmen här… :) *underbart*
Vad ska ni hitta på för nåt skojsigt idag? Själv så sitter jag o väntar på att lillemans pappa (my BIG love) ska höra av sig o tala om att dom vaknat. Vi har ju bestämt att vi ska hitta på nåt tillsammans denna helgen. Antingen idag, eller imårrn… :) *pirrar i magen*
Kolla bilden nedan!!!
Hittade den precis, så söt så jag måste lägga in den här… :)
Hahahah..vilken söt bild! 
Här är det bara 1,2 minus idag. Hejja.
Längtar oxå efter värmen. Tänk att kunna gå ut utan att ha så mycket kläder på sej. Att bara traska ut utan skor och strumpor.
Att slippa elda och frysa.
Men vi har iallafall det och se fram emot. 
Idag händer det inte så himla mycket. Ska försöka slita mej från datan och få lite städat. Behövs verkligen. 
Kramar till alla.
Ja, ungefär som min tabbe igår…
Jag jobbade kväll, 15-22. Åkte till jobbet o fick för mig att ta gympaskorna istället för vinterkängorna. Sagt o gjort. När jag sen var på jobbet så frös jag precis hela tiden!! Men jag kunde inte begripa varför???
Till sist så kom jag på det… *ler*
Jag hade glömt både tjocksockarna, långkalsongerna, huvtröjan o vantarna. inte undra på att jag höll på att frysa häcken av mig?
**Hahaha…
Nu ringde my big love. Vi ska åka ut till svärmor nu o hälsa på. Dom hämtar mig om en halvtimme, så nu är det rally genom duschen…
Whiiiiie vad det pirrar i magen… :) Hjärtat slår! *do-donk,do-donk,do-do-do-donk-donk*
Ha en bra dag alla!!!!! **
Pillan! Då kanske det löser sej mellan er två till sist iallafall…
Håller tummarna för er.
Jag hade -8 i morse och -3 nu så det går åt rätt håll. Har varit i Södertälje hela dagen, men det var roligt :o)
Mia:
Jag är inte alltför hoppfull faktiskt. Men, vem vet?
*kramen*
Åsa:
Här har det varit riktigt snorkallt hela kvällen, men tack o lov ingen blåst iaf. Det är vi ju inte så lyckligt lottade med speciellt ofta här på Västkusten direkt. Blåser ju normalt sett alltid!
Phernilla: Ja västkusten är ett blåsigt ställe, men jag lovar att Stockholm inte är mycket bättre i det avseendet om det är någon tröst 
**Åsa: **Nej det är nog sant. Det är ju kusten i ett nötskal. Det finns även en stad i Norrbotten som är byggd åt helt fel håll.. Luleå!!! _Vart man är går så blåser det… Precis överallt… Jämt!
Skulle staden ligga åt andra hållet, om man liksom vred staden 90 grader skulle det inte blåsa alls där… Tror t.o.m. att det gått nån dokumentär om det på TV nångång för några år sen?_