Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 276 ggr
phernilla
0

TV-serier vi följer?

Vilka TV-serier följer ni?Jag tittar knappt på TV alls, men jag följer Prison Break… Sen så ser jag gärna inredningsprogram, typ _Roomservice,
_
Äntligen hemma, Bygglov, osv… Ibland blir det även lite 2½ män. Minstingen på 3 år gillar 2½ män. Han sjunger med i ledmotivet varje gång… *ler brett*

Sen så ser jag gärna djurprogram av olika slag. Antingen Veterinärerna, eller liknande. Eller så det mesta på "Animal Planet".

Mitt intresse för djur verkar smitta av sig på minstingen. Han älskar djur av alla de slag o kan namnen på i stort sätt alla däggdjur, osv… :) Får han välja en bok o läsa så är det en om djur, på ett eller annat sätt :)

Dinengel
0

Jag har titatt på Glamor flera år men nu senast två veckor har inté sett en enda avsnint.

MIRJAMI
0

Ja..då var jag inte ensam om att se på Glamour vilket jag trodde. Prison break följer jag och även det okända nu när det börjar igen.

Tatsja
0

Prisone Break är på sista säsongen,sen läggs den ner.

Jag såg första programmet i cirka 5 minuter. Var ingen serie jag gilla.

Däremot ser jag gärna CSI, Bones, Dr Phil, Nybörjare i vita rockar. Förlossningskliniken, Smärtförlossningar. Doktorerna, det är de doktorna som Dr Phil har.

Glamour gillar jag inte. Nej, Deckare ska det vara.

Tur vi är olika, Tänk om alla gillade samma saker, vad tråkigt.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

russigabettan
0

Jag kollar på CSI, CSI NY, CSI Miami, Criminal Minds, Desperate Housewives och Grey´s Anatomy, fast jag följer inte alla samtidigt.

Har problem med att fixa abonnemang på tv, bredband osv nu när jag ligger i skilsmässa, men snart ska jag även ha Animal Planet och Discovery igen som jag saknat enormt. Telia och Boxer är inte mina bästa vänner för närvarande, tänk att det ska vara sådan byråkrati med allt.

Och ungarna då, ja jag säger bara det, måste jag kolla på High School Musical en gång till på dvd blir jag galen!!!! Måtte viu få kanalerna att fungera snart igen!