Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 321 ggr
Tatsja
0

Godmorgon 30 januari

Verkar inte vara någon vaken här idag. Så jag tar mig friheten och skriver en morgontråd. Hoppas ni ursäktar mig för det.

Här har det varit nästan -6 i natt. Bakade snoddas igår. Det blev 2 plåtar. Grannen fyller år och jag var inne imorse med en plåt till henne. Gissa hon blev glad.

Idag ska jag bara tycka synd om mig själv lite.ObestämdHar ont efter allt bakande. Men jag har ju bara mig själv att skylla.

Fast visst är det skönt att ha frysen full med bullar och thekakor.

Fick igår höra från sonen att bullarna börjar ta slut. Han tar alltid med sig en påse ner på kvällen. Baka då sa jag. Visst, om du hjälper, fick jag till svar. Så det blir att göra en sats i helgen. Fast han får göra det mesta jobbet då.Glad

Ha en bra dag.
Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Mads
0

Idag hoppas jag känna mig lite piggare, är trött på att vi varit sjuka så länge nu lillfis och jag. Känner mig instängd i lägenheten så jag ska försöka ta ut lillfis en runda idag så vi kan andas lite frisk luft och se andra människor. Och ikväll åker nog tarotkorten fram för de har också fått vila lite.

Ta nu hand om dig Tatsja, inte baka för mycket Glad

Kram

Amor Vincit Omnia

russigabettan
0

Tjoho!!! Fredag äntligen. Nu är det andra veckan jag varit hemma från jobbet, blir inte roligt att se lönespecen nästa gång. Sjuka barn, Jennifer förra veckan och denna vecka har Alicia både öroninflammation och halsfluss och igår fick jag också en penicillinkur för halsfluss. Jaja, så länge jag inte har magsjukan kan jag ta hand om barnen trots att jag är sjuk, men fasen så trött man blir.

Har städat idag och måste ta itu med att byta gardiner i köket, har röda julisarna uppe ännu. Måste erkänna att jag har två hatobjekt när det gäller hushållsarbete, ett är att stryka och det andra är att putsa fönster och tyvärr sammanfaller dessa två när man byter gardiner, alltså drar jag ut på det i det längstaOskyldig

Har badat katten idag också och fönat henne, så nu står man inte på topplistan hos henne, badet helt okej, det gillar hon, men fönen hmmm….

Ikväll ska vi ha fredagsmys hos en kompis och hennes son, vi är smittfria jippie!!! Det blir Tacos, vilket jag vet att även Mia gillar=)

[mia-38]
0

Bettan! Visst är tacos supegott!! Skrattande Fast idag svullade jag till med en räkbaguette eftersom jag festar lite. hahahahSkrattande

Slutar snart och bara önskar klockan kunde gå fortare. Vill hem till min soffa.

Visst ser katter roliga ut när de är nybadade? heheheh.

ingann
0

Du kan få baka till mej med om du vill Flört det är så gott med hembakat men tyvärr klarar min arm inte av att baka så ofta:)

Men ikväll ska jag lägga ihop en smörgåstårta så den får safta till sig tills i morgon.. min son fyller 16 på måndag och har beställt mackatårta;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tatsja
0

Visst kan jag baka åt dig ingann, men jag tror det är för långt mellan dig och mig. Fast om du lovar hämta så. Du får ju pröjsa ingredienserna i alla fall.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?