Ny familjemedlem
Så söt med den mörka nosen i allt detta vita. 
Färgen heter Siamese :o) om du har sett en siameskatt t.ex. så känner du igen teckningen eller pointsen som det kallas :o))
Ja hon är så himla söt.

Väldigt söt, fast jag måste erkänna att jag har stor fobi för alla gnagare utom kaniner. Är totalt livrädd för dem vilket inte är bra när man håller på med hästar, risken är ju stor att man stöter på en liten mus i stallet, speciellt nu på vintern.
Vi har råttor på jobbet…hihihi. Tycker bara de är gulliga medans de andra skriker och viftar hysteriskt. 
Åh, vad söt!!! Nu börjar jag ju sakna min gamle ökenråtta Dennis som syrrans katt åt upp när hon var råttvakt 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Råttor har jag svårt med, men i övrigt har vi här hemma guldhamstrar, dvärghamstrar, gerbiler (ökenråttor) och nu möss också *S* plus en majsorm.
#6 Du vet att gerbiler aldrig ska vara ensamma? De ska alltid leva minst 2 i par :o)
#7 jo, jag vet… men jag hade min på 80-talet så då fanns ju inga regler om djur knappt alls:) Jag har för mig att jag fick honom i 18års-present av en kompis så då måste det varit -83….
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Aha ja det är ju lika med mig, hade ju marsvin när jag växte upp, ETT marsvin, nu ska de ju också vara minst 2 st :o))