Alla Hjärtans Dag!
Det är en vanlig dag för mig. Ger inget, får inget.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Jag ger hjärtekort till barnen…och kanske en god middag, men annars är det som vilken annan dag som helst :)
Här är det en helt vanlig dag…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Här är det en helt vanlig dag, brukar dock köpa en ask geléhjärtan som jag och dottern smaskar i oss. Få se om jag hinner det idag, ska iväg till Västerås på ett möte :o) men det ska nog lösa sig.
Vi skickade iväg två kort en till mormor och en till morbroden och hans sambo (alltså till min mamma och min bror). Vi fick ett kort från min mamma.
Jag funderar på att åka ut till mina föräldrar med en bukett blommor. Ska köpa sonen lite godis.
Mer firar vi inte idag.

Brukar inte fira på något särskilt sätt, bara när man var typ nykär, sedan lades det på hyllan.
Idag ska jag och tjejerna faktiskt äta lite alla hjärtans dag tårta eftersom vi numera älskar alla anledningar vi kan komma på att ha extra mys på.
Här firas det inte speciellt heller o har aldrig gjorts. Jag anser att man inte ska ha en speciell "kärleksdag". Det är mycket mer uppskattat av mig att, helt appropå ingenting, bli uppvaktad, vilken annan dag som helst på året. :)
Då känner man att det är speciellt, på alla hjärtans dag, är det mer nåt man "förväntas göra". Inte alls rätt känsla…