Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 337 ggr
ingann
0

Till alla underbara härinne!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni har en underbar lördag idag! Tack för att ni finns och att man kan prata av sig utan att någon dömer!

När allt känns fördj*vligt kan jag sätta mig här och bara läsa lite så känns det genast bättre;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Tack ingann!

Du är själv underbar och du är alltid välkommen in och prata av dej med oss.
Jag har underbara medarbetare som oftast skriver mer än mej….fniss.

Kram till dej ingann! Och ha en underbar dag på ALLA HJÄRTANS DAG!!

/Mia

ingann
0

Tack:)

Hoppas ingen missförstod vad jag menade med att det känns bättre när man läser här Förvånad Vad jag menade var förståss att det känns skönt att veta att man inte är ensam om att ha ett helvete ibland… Att läsa om er situation gör ofta att jag kan släppa fokus på mig själv och lida med er istället.. När det är som värst inbillar man sig ju lätt att man har det värst på jorden Flört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

ingann. Tror nog ingen missförstod vad du menade. Skrattande

Det är skönt att kunna skriva av sej och även att läsa andras trådar. Man kan ju få en del tips och råd själv.
Vi kan dela med oss i allt.
Både i det goda och även i det onda.

phernilla
0

Ingann:
Du är så välkommen, gumman! O det är ju det vi är till för härinne. Vi alla stöttar varann, o ingen dömer nån annan. Det är oerhört skönt att veta att: "hur jävligt det än blir, så kan man få skriva av sig härinne o man får nästan alltid stöd omedelbart"…

**Som ni alla stöttat mig under o efter min uppsägning, t.ex… **Tack än en gång!!!