Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 15-ot-off-topic
Läst 461 ggr
[mia-38]
0

Orkar inte med mej själv!

3:e natten på raken jag inte får en blund i ögonen.
Så fort jag lägger mej ner så låter det som värsta ångloket i halsen. Sen kommer hostan med den.Orkar inte!!! Vill ju bara få sova!!!

Nog dags för ett läkarbesök i morgon.

Ville bara gnälla av mej så här mitt i natten. Dåligt på tv:n med om nätterna. Men då vet man det. Hahhahah..Då missar man ju inget då man sover i vanliga fall.

ingann
0

det är hemskt med såna förkylningar:( när jag får så pallar jag upp med varenda kudde jag hittar i sängen… soffkuddar underst eftersom de brukar vara lite hårdare och så ser jag till att det blir som en ganska jämn uppförsbacke så det inte är obekvämt. sen brukar jag kunna sova halvsittandes så några timmar i taget:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

ingann. Jag kan inte sova så heller… Jag blir tokig snart av trötthet….suck..

ingann
0

då är det dags att ringa doktorn i morgon!!! sova måste du ju annars tar hela kroppen stryk ju…

/Ingalill

phernilla
0

Mia:
Hur har det gått för dig? Har du ringt doktorn?
Krya på dig!

[mia-38]
0

Jag har inte ringt läkaren. Väntar tills det gått en vecka. Om jag inte är piggare då så måste jag ju i vilket fall som helst ha läkarintyg. Så jag får stå ut till fredag. På dagen går det an. Men värre när man ska sova när jag inte kan lägga mej ner.
Har suttit upp i 4 timmar och sovit iallafall..hahahah.

phernilla
0

Mia:
Hur länge har du mått så här?

[mia-38]
0

Det började riktigt illa i fredagsnatt. Har inte kunnat sova ordenligt alls sedan dess.

russigabettan
0

Nu är det du som går till läkaren omedelbums frökenfräken, så här kan vi inte ha det, vi oroar ju ihjäl oss för dig.

[mia-38]
0

Bettan. Jag har inte råd just nu. Och är jag sjuk längre än till fredag så måste jag ju ändå skaffa en sjukskrivning. Då måste jag betala 150 kr till. + 150 kr om jag ska gå idag med.
Har lagt så mycket pengar nu på kattens veterinär och hans medicin och min egna. Jag får helt enkelt sitta upp inatt.

ingann
0

Mia:

Ring till dem iaf så kanske du kan få något råd utan att det kostar något! Du måste tänka på hälsan!!!

/Ingalill

Tatsja
0

Mia Har du åkt på influensa, måste du ha medicin bums. Inte bra att gå så länge med feber och frossa. Ta det på räkning. Betala senare. Du måste ha medicin och läkaren kan sjukskriva dig nu på en gång.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Tatsja: Febern och frossan är ingen fara. Men hostan och när jag ska ligga ner så bubblar det och väser i lungorna. Vart likadant inatt och trodde jag skulle bli galen. Fått 3 timmars sömn. Så nu ska jag ringa läkaren. Jag måste få sova en hel natt snart.
Kosta vad det kostar vill.

[mia-38]
0

Ska till läkaren vid 10 idag.  Risken finns att jag har fått lunginflammation. Gråter

Tatsja
0

Bra Mia. Håller tummarna. Nu ska jag ut och halka med Tatsja. Kramiz på dig och lycka till

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?