OT: 2:an är gjord

Riktigt snygg!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Tack :o) Jag är mycket väldigt förbaskat nöjd med den 
Härligt!
Jag är så sugen på att fortsätta gadda mig o har så varit i flera år, men jag kan inte komma på exakta motivet jag vill ha, utan funderar fram o tebax än. Blotta ljudet av dessa underbara nålar får mig att rysa av välbehag. Jag tycker det är så skönt att gadda mig, smärtan är underbar! :) Är jag galen, eller?
*skrattar*
Då jag gaddade mig i nacken o han drog konturerna som skar rätt igenom mig, t.ex… Har nog aldrig njutit som då? :)
Hittills har jag två tatueringar, o fler ska det bli. :)
Den sajten ska jag kolla in. Detta var ju min andra tatuering också och jag funderar redan på nästa *S* men som du säger, motivet måste kännas rätt, annars ska man inte göra den.

Jag vill oxå!!!!! Kanske vore en bra start på mitt nya liv!
Ensam - men stark!
Absolut Lilacbower, det är en perfekt start på ett nytt liv, men som jag sagt tidigare, var rent petigt noga med motivet
är du det så kommer du aldrig att ångra dig.

Jag vet redan vad jag vill ha. Min dotter ritade en tanke/idé som hon tyckte vi båda skulle ha - så med lite finjusteringar så skulle det bli den. Min son vill ha samma. En hyllning till vår ängel!
Ensam - men stark!
Lilacbower:
Det låter som en väl genomtänkt tatuering! Grattis!

Mmmm, nu ska jag bara våga oxå! 
Ensam - men stark!
#10 Det gör inte särskilt ont faktiskt :o)
Lyckostar. Jag får inte gadda mig för läkare.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Snyggt Åsa!!
Jag ska tatuera mej i april för mina födelsedagspengar jag får. Funderar på en svart panter i nacken…
Mia:
Jag har en svart panter på överarmen, men ska göra en "cover-up" på den. Är inte riktigt nöjd med den. Det är den första tatueringen jag gjorde. :)
Ok Nilla. Svarta pantrar är snygga. Thomas gav mej den ideen. Han tycker jag är som en svart panter…Vad han nu kunde mena med det…fniss
Mia:
Ja just det ja…
*fniiiiiss*