Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: relationer
Läst 1150 ggr
russigabettan
0

Er drömpartner, hur ser han/hon ut?

Jag spinner vidare på temat om att träffa någon ny.

Om ni fick välja er absoluta drömpartner, hur skulle han/hon vara, se ut mm? Välj själva vad ni prioriterar om hur den perfekta partnern skulle vara.

Go wild and crazy!!!!

Lilacbower
0

Är nog inte rätt person för det idag! Min dröm…..

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Hmmm….utseendemässigt så skulle han få se ut som han jag träffar nu.
Sedan ska han ha massor av humor…självinsikt…lyhörd m.m.
Svårt det här…Det beror ju egentligen på karlen i sin helhet.
Men säger igen: Karlen jag träffar nu är den! heheheh

russigabettan
0

Hmmm…jag gör ett försök själv då.

Han ska vara trogen, ärlig, snäll, älska mina barn som om det vore hans egna, ha ett fast arbete, gilla djur med + för hästar, dela min dröm om en egen gård med stall och kanske kunna tänka sig att ha ännu ett barn.

Gärna ha egna intressen och uppskatta att jag också har det, ingen soffpotatis, men inte heller något hälso/träningsfreak. Behöver inte vara rik, men inte heller så jäkla barskrapad som man själv är.

Utseendemässigt, behöver han ej vara kanonsnygg, men ha snälla ögon och jag vill inte heller ha någon som ser ut som en "roadkill", en normalt byggd man, kanske med några få trivselkilon och som inte behöver sticka ut i mängden, ja då är jag väldigt nöjd, man är ju ingen skönhet själv heller.

Ja, ni ser ju själva, jag kommer aldrig hitta någon med dessa kriterier, det blir till att vara ensam…..fast detta var ju mitt ultimata drömscenario.

[mia-38]
0

Bettan. Det finns sånna ledig än..hahahahah…..Jag vet.
Och han bara väntar på dej där ute.

Men min ska med ha lite järn i elden. Ingen ja-sägare utan gärna ha egna åsikter och ska kunna stå för de.
ska vara en naturmänniska och älska att bo på landet med djur.

Helt enkelt bara älska livet.

Och det är fortfarande han jag träffar..hahahah…Tungan ute

Anett Lindbom
0

Åhh min drömpartner det är Billy Idol men eftersom att det aldrig kommer att hända så får man ta det som finns på närmare håll, liksom.. Men i så fall ska han vara snäll, vara djurvän, gilla mig för den jag är och acceptera både mina för & nackdelar, han ska ha humor & vara kul att prata med.  Han får inte vara ngn mes som fortfarande hänger sin mamma i kjolarna, han ska kunna säga vad han tycker & tänker och inte hålla inne med allt och tro att jag kan läsa hans tankar..

Nu kom min dotter på besök så jag återkommer senare..

Kram Kram…

Denna kommentar har tagits bort.
Gullan402
0

???? Vet inte, det är insidan som räknas.
Inre kvalitéer som att älska mina barn (och de honom, annars är det kört), gilla landet, tycka om katter och hundar, gärna lite händig och ta i och hjälpa till i mitt hus, gärna duktig på bilar och intresserad av motorsport, gilla att vara ute i naturen…

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Tatsja
0

Gullig, rar och omtänksam. kunna ta hand om mig, men inte vara ivägen. Hjälpa med mat och städning. kramgo'

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

MIRJAMI
0

Ja…en man med hjärnan där uppe…inte i den delen som dinglar mellan benenTyst

Utseedet ja han får se ut som han gör…insidan…snäll, omtänksam, gullig…och så ska han gilla barn.