Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 677 ggr
[mia-38]
0

Söndagar- veckans tråkigaste dag!

Tycker ni samma som mej eller älskar ni söndagen?

Jag sitter bara och väntar till måndag morgon. Tar mej oftast inte för någonting alls. Har ingen ångest eller så men är bara handlingsförlamad.

Vad hittar ni på en söndag för att få tiden att gå?

phernilla
0

Man kan ju alltid göra det gamla vanliga. Städa o plocka lite. Det tycker jag alltid behövs. Idag blir det till att tvätta upp alla lillemans ytterkläder. För dom var såååå skitiga i Fredags då jag hämtade honom på dagis.

Sen har jag lite mer o tvätta då kattungen jag hämtade hem i Söndags, trots sina 11 veckors ålder, tamejfan inte är rumsren! :-/ Tack o lov så har hon inte gått i sängar o sånt iaf. Hon föredrar tidningspapper, samt golvet. :-/ 

Det är inte så konstigt, då uppfödaren hade rivet tidningspapper i kattlådan. Nåja, städa, städa, städa… :) 

Men… Först KOKA KAFFE!!! Det är viktigt!!! 

Lilacbower
0

Jag har varit i kyrkan idag för första gången på 3 månader. Ska försöka hitta tillbaka till mig själv igen och utforska vem jag har blivit under alla år med barn och de mindre roliga saker som jag varit med om. Vem vet……jag kanske kan tycka om det jag hittar, eller vad tror ni?

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Lilac…det gäller att ha ett öppet sinne. Men jag tror att du gillar det du hittar. Vi gillar ju dej här inne….Börja älska dej själv gumman!!

[mia-38]
0

Nilla: Ja jag skulle med behöva rensa lite här hemma. Håller på att tvätta lite.
Men hur kul är det? hahahaha.,…

Väntar på Andra Avenyn klockan 2 idag. Missade programmet i veckan då jag var sjuk.

Lilacbower
0

Ja, kan ingen annan älska mig så får jag väl göra det själv! Jag har mycket kärlek att ge så jag kommer bli väl omhändertagen!!!!! Flört

Tack, Mia för dina goa ord!

Ensam - men stark!

phernilla
0

Mia:
Nu är det snart dax för ditt Andra Avenyn. :)
Bara 7 min kvar. :)

[mia-38]
0

Kollar nu. Fick köra sonen till tjejen precis innan två….suck…

ingann
0

Här går dagarna som vanligt oavsett vilken dag det är…

Nilla: Det är inget konstigt att kattungen inte gör på lådan.. det är ganska vanligt att de går på andra ställen några veckor innan de är helt hemmastadda i nya hemmet:) Men fick du hem den när den var 10 veckor??? Enligt lag får de inte tas från mamman före 12 veckor… Snuttar de fortfarande på mamman vid den åldern måste man vänta ännu längre…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner