Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett07-tonåringar
Läst 647 ggr
[mia-38]
0

Jaga biljetter!

Idag släpps biljetterna till Sonispheres festival där Metallica ska spela.Skrattande Klockan nio.
Men snacka om att de kommer att vara slutsålda snabbt. Så frågan är om man ens hinner in på sidan.

Jag har tyvärr inte råd att åka själv…*snyft* GråterMen sonen ska dit med sina kompisar.

Tatsja
0

Jag vill gå på Tina Turner på Globen, men har inte rådRynkar på näsan

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Lilacbower
0

Min son var på Metallica i lördags……påstår att det var såååååå mäktigt!

Ensam - men stark!

Tatsja
0

Har en son som vill se dem också.

Nu ska jag på huset och ta av pyjamas och på med kläder. Sen ska jag ut i snöblasket med tatsja

ha en bra dag alla

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Sitter i kö på Ticnets hemsida just nu. Kommer nog snart in. Tur det inte är mycket på jobbet. hahaha.

phernilla
0

Ett tips är ju att boka dom via mitt ex jobb tillsammans med bussresa :) Det är faktiskt helt okej att resa med deras bussar. Vill du dessutom vara reseledare under resans gång så betalar du inget för själva bussresan (utan bara för inträdesbiljetten), utan då ingår den.

Ett rätt soft o bra sätt att tjäna in lite pengar, om man ändå ska dit. Plus att man slipper köra bil :) O det är inte alls svårt att vara reseledare på dessa bussar. Tvärtom!

Enkelt o skitkul :)

[mia-38]
0

Mja Nilla. Bussresan kostar oss mycket mer än bensinpengar dit. Vi har ju ganska nära till H-fred härifrån. 15 mil bara. Men tack för förslaget iallafall.Skrattande

phernilla
0

Mia:
Ja, fast som reseledare kostar ju bussresan ingenting. Då betalar man bara o endast för inträdesbiljetten, som är precis samma pris som Ticnet tar för biljetten… :)

Ingen hake, med andra ord! :)

[mia-38]
0

Näää…egentligen inte…men är man flera som ska samåka blir det ju billigare ändå…För resten av sällskapet äker väl inte gratis?Skrattande

Lilacbower
0

Sonens sommar är räddad! De ska på Metallica igen!

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Vad skoj Lilac!!! De kanske de ses där..hahahahFlört

Lilacbower
0

Vi får tussa ihop dom!Flört

Ensam - men stark!