Äntligen operation
Fick brev om att jag ska in på tisdag i nästa vecka för operation av höger öga. Äntligen. Har väntat på detta. Sen kan jag prova ut passande läsglas och kanske slippa denna huvudvärk.
Även om jag är lika nervös som förra gången, så är jag glad att det blir av. Sen kommer jag kanske se skyltar och folk ordentligt.
Hurra.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Vad bra att det snart blir av Tatsja!
Tatsja:
Vad härligt att ääääntligen få besked om att "nu är det dax"!! Men vad sent dom hörde av sig om du ska in för operation redan nästa vecka, eller? Kram på dig o lycka till :)
Ska bli skönt. Nu sitter jag med gamla glasögon framför datan och läsglasdelen är inte bra. Ser lite suddigt, Men utan ögonen, ser jag inget på datan. Det blir ju int ejobbigt att ha läsglas, utan jag får en frihetskänsla.
Sen är det handoperationen som väntar. Har gjort nervundersökning nu och den var inte rolig.
Var hon läkare i förrgår och ändrade lite på medicinen. Är inte nöjd med cymbaltan och lite andra. Tur jag har en väldigt förståelse läkare som lyssnar. Han säger att det är bara jag som vet hur kroppen mår, inte han. Utan dignos ställs av honom från mina uppgifter.
Efter 7 svråra åt coh bedrövelse är jag jätteglad för Dr Björn.Snygg också, men gift.
Nu ska jag ut på promenad emd Tatsja
Massa kramar och blöta pussar från vovve
Väl mött, Tatsja
Tatsja..Jag önskar dig lycka till. Men vad är det som har hänt. Har nog inte fått med..vaf har du i ögat som förusakar huvudvärk?
Ja! bara du blir bra så är det ju obetydligt..
Och vilken tur att du har en bra läk, för då är ju halva jobbet gjort.
Så lycka till.
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.

åh vad härligt tatsja!! önskar dig lycka till.
vad bra Tatsja! Lycka till:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Vad härligt att höra Tatsja !
Kram
Amor Vincit Omnia
Chik Jag har gråstarr i båda ögonen och är på väg att bli blind om inte operation görs. Har klarat av ena ögat, vilket gjort att jag inte behövde glasögon för första gången på över 40 år. Men det andra ögoat blir överansträngt och det är därför jag fått migränanfall. Hoppas de försvinner efter nästa operation.
Väl mött, Tatsja

Tatsja! Lycka till min vän! Skönt att få det gjort, kan jag tro.
Ensam - men stark!
Tatsja..Jag önskar dig lycka till av hela mitt hjärta…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tatsja: Lycka till!! Jag håller tummarna och bli inte borta härifrån för länge om du blir det för annars så kankse jag dyker upp genom datan….
Tack alla. Mirjami: Har nog svårt att hålla mig ifrån.men det blir nog en eller två dagar som jag får lite svårt. Sen ska jag prova ut riktiga läsglas och terminalglasögon. Bara hoppas huvudvärken försvinner. Den sitter just nu över ögonen. Troligen för att jag har fel styrka på läsdelen och ena ögat blir överansträngt.
Förhoppningsvis är det bara en till operation som ska göras. Har fått tid hos ortoped efter nervundersökning den 14 mars. Är lite nervör vad han ska säga.
Väl mött, Tatsja