Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett01-föräldraskap
Läst 533 ggr
MIRJAMI
0

Knällig mamma

Är nu super trött själv. Halsen har jag ont i…och minstingen här hemma bara knäller och knäller. Den store har öroninflamtion och kan inte låta bli sin lillebror som just nu är trött och på väg att bli sjuk han med.

Är super knällig just nu…och trött som bara den. Kan inte fatta ibland att när man säger till killarna låt varandra vara så är de på varandra istället som iglar. Orkar bara helt enkelt med knäll, gapp och skrik just nu!!

Ber om ursäkt att jag knäller!!

[mia-38]
0

Mirjami!

Du gnäller inte. Vi är här för att kunna skriva av oss när det är jobbigt.

Hoppas bara inte du åker på en förkylning nu. Och jag hoppas pojkarna kan ta det lite lugnare idag. Har du nån som kan avlasta dej ett par timmar eller en hel dag så du får vila?

Kramar till dej.

Tuvalu
0

Bra att du skriver av dig här istället för att låta det gå ut över barnen.

Tröttheten och att inte orka är så tufft! När allt sen lugnat sig så får man dåligt samvete för att man inte orkat så som man skulle vilja…

Jag har märkt att mina grabbar ofta ryker ihop då dem blir uttråkade…

Hoppas att ni snart är pigga, glada och goa igen!

MIRJAMI
0

Ja..jag fick dem att soma igår efter alla om och men. Fattar bara inte att ibland när man får stå och tjata och tjata och de hör inte. De bara fortsätter. Sedan låg jag och läste min bok…en stud innan jag själv somnade.

Idag på morgonen började den lille morgonen med gap och skrik. Ja inte roligt att vackna upp till det. Han fick vara hemma han med idag pga. förkyldningen han har åkt på.

Nej…nu ska inte sitta här och sura. Ska en sväng med killarna till Ikea och titta efter gardiner och så måste jag fixa skor till pojkarna och ett par till mig själv ochså. Ligger så mycket plus nu att har råd med detta just nu. Bäst att ge sig iväg nu innan de är i farten igen.

Och det alldra vigtigaste….Tack får att ni finns här och stöttar!!!!!!!!