26 mars
Solen skiner och jag känner mig glad!

Ensam - men stark!
Ja Lilac…du är inte ensam!
Trots min envisa förkylning så är jag glad och stark.
Idag gör vi världen osäker Lilac…ahahhah…

Ja du Mia….idag får de akta sig! 
Ensam - men stark!
hheheh..jaa. Med råge..
Nu är tanterna på G!

Snöar idag. Jag ska på en föreläsning i mia-38:as "stad". Den handlar om motiviation, o ja vet inte så mycket mer. Vet bara att jag får åka taxibuss från vår centralort. Egentligen rätt så spännande att inte veta så mycket.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Åhhhhh….hade vart kul med en kopp kaffe….Gullan….Men jobbet kallar nu.
Hoppas föreläsningen blir bra. Har en jobbarkompis som ska på den.
Kram

Här skiner också solen men jag ska jobba hela långa dagen… Och sen blir det personalfest :)
Är barnfri tills imorgon och har redan varit iväg och handlat, hämtat paket på posten och lunchat med mamma & syster. Nu njuts det av en kopp kaffe sen ska det fixas med huset.
Kram på er
Amor Vincit Omnia
Här har solen skinit och det har varit jätteskönt trots kylan:)
Vi har varit på bup idag igen och sonen vägrade prata som vanligt men han fyllde i några formulär iaf så de fick lite hum om hur han mår, så nu väntar vi på att de ska besluta om vilken behandling som ska sättas in… Förhoppningsvis är det inte socialfobi utan en ganska djup depression vilket formulären tydde på… En depression är nog lättare att åtgärda än en socialfobi. Iaf har jag fått för mig det…
Så idag känns allt lite lättare än vad det gjort innan:)
Ha en bra kväll alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Hej ingann.
Bra att de tar tag i det nu. Hoppas pojken kan få hjälp snabbt så han mår bättre snart.
Varm kram
# 8 Vad bra att de fick fram lite i alla fall. Hur gammal är din son ? Jag drabbades själv av tonårsdepression, men tog med hjälp av familj (mamma), terapi och medicin mig ur det. Har en del erfarenhet av att falla ner på botten,vara enstöring, mobbad osv. Hoppas man finner en väg så att han kan få må bättre snart.
Kramar
Amor Vincit Omnia
Mia: Det hoppas jag oxå:)
Mads: Han är 16 år. Han var mobbad från lekis till 5an när jag tog beslutet att flytta från min hemstad. När vi kom hit till Degerfors fick han kompisar och verkade mycket gladare men sen kom puberteten på sommarlovet mellan 6an och 7an och han vände från att vara den lugna grabb jag alltid haft till att bli lärarnas plåga… i slutet av 8an tröttnade han helt på skolan och nu sen jullovet i 9an har han vägrat att gå dit. Han vill inte ens träffa mina vänner längre eller åka och hälsa på släkten… Sina kompisar pratar han bara med över internet via msn och headset…
I slutet på april har han iaf lovat att åka med hem till Enköping över en helg och fira sin mormors 70-årsdag:) Han gav med sig på den punkten när mormor tänkte ställa in allt om inte han kom.. De har ju inte träffat honom på över ett år…
Jag hoppas verkligen att med bups hjälp kunna få honom att må bättre!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner